Capcom vysvetľuje, prečo je Monster Hunter World náročný na CPU |
Capcom hovorí, že hra je náročná na výkon procesora a to preto, lebo si nahráva celé levely naraz a všetko následne manažuje v pamäti.
Capcom odpovedá na otázky na fórach ohľadom PC verzie Monster Hunter World a konkrétne odpovedali na to, prečo je hra náročná na procesor.
Hovorí, že je to preto, že si hra nahráva celé levely naraz a všetko následne manažuje v pamäti, pamätá si všetky strety s nepriateľmi, všetky zmeny prostredia a veľa vecí v pozadí, ktoré nevidíte, ale vyžadujú si výkon. Plus CPU sa stará o LOD, kolízie, fyziku. Hovoria, že MT Framework je síce starý, ale zvláda distribúciu procesov veľmi dobre.
i7 procesor vyťaží tak na 60% s pekne rozloženými procesmi na všetky jadrá, ale práve toto nie je problém, skôr ľudí zaujíma záťaž grafiky, kde niektoré nastavenia poriadne uberú z framerate, alebo to, prečo hra nemá 21:9 pomer strán.
Pritom sa objavili aj pekné porovnania rýchlosti nahrávania oproti PS4, kde napríklad level nahráva na PC 2 sekundy na PS4 35 sekúnd, alebo titulnú obrazovku 6 sekund s SSD a 12 sekúnd na 5600 HDD pričom na PS4 to bolo 60 sekúnd.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 17
- RECENZIA: Ninja Gaiden 4 41
- RECENZIA: The Outer Worlds 2 33
- Samsung: Miniaturizácia procesorov už takmer skončila, ďalšie zmenšenia už ponúknu 63
- Shuhei Yoshida tvrdí, že grafický výkon v PlayStation konzolách dosiahol svoj limi 73
- RECENZIA: Darkenstein 3D 11
- Bližší pohľad na novú verziu PlayStation 5 Pro a aj nový Dualsense 25
- Sarah Bond: Nový Xbox bude veľmi hi-end a veľmi prémiový 110
- Vianočná ponuka Orangeu prináša konzoly, Rephone a kopec iných ponúk 18
- Battlefield 6 predstavuje prvú sezónu 79 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Capcom / Capcom Štýl: Akcia / RPG
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||














