Capcom vysvetľuje, prečo je Monster Hunter World náročný na CPU |
Capcom hovorí, že hra je náročná na výkon procesora a to preto, lebo si nahráva celé levely naraz a všetko následne manažuje v pamäti.
Capcom odpovedá na otázky na fórach ohľadom PC verzie Monster Hunter World a konkrétne odpovedali na to, prečo je hra náročná na procesor.
Hovorí, že je to preto, že si hra nahráva celé levely naraz a všetko následne manažuje v pamäti, pamätá si všetky strety s nepriateľmi, všetky zmeny prostredia a veľa vecí v pozadí, ktoré nevidíte, ale vyžadujú si výkon. Plus CPU sa stará o LOD, kolízie, fyziku. Hovoria, že MT Framework je síce starý, ale zvláda distribúciu procesov veľmi dobre.
i7 procesor vyťaží tak na 60% s pekne rozloženými procesmi na všetky jadrá, ale práve toto nie je problém, skôr ľudí zaujíma záťaž grafiky, kde niektoré nastavenia poriadne uberú z framerate, alebo to, prečo hra nemá 21:9 pomer strán.
Pritom sa objavili aj pekné porovnania rýchlosti nahrávania oproti PS4, kde napríklad level nahráva na PC 2 sekundy na PS4 35 sekúnd, alebo titulnú obrazovku 6 sekund s SSD a 12 sekúnd na 5600 HDD pričom na PS4 to bolo 60 sekúnd.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 101
- Grand Theft Auto VI sa zase odkladá! 193
- Do nového Múmia filmu sa vráti Brendan Fraser a Rachel Weisz 49
- Zaklínač na Netflixe stráca divákov 93
- Pozor na čínske produkty - robotický vysavač posielal domov údaje, no keď ich maji 65
- RECENZIA: ARC Raiders 65
- Amech roky vedel, že jeho teplovodivá pasta SGT-4 poškodzuje chladiče a procesory 39
- GTA VI má už dokončený obsah, už sa len doťahuje 92
- Predator Badlands končí v recenziách prekvapivo dobre 67
- Xpeng Iron je doteraz najhumanoidnejší robot 42 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Capcom / Capcom Štýl: Akcia / RPG
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||















