Vylepšenia Shadow of the Tomb Raider na Xbox One X predstavené |
Pozrime sa ako sa nový Tomb Raider vylepší pre Xbox One X verziu konzoly.
Autori Shadow of the Tomb Raider povedali niečo viac o grafike hry na Xbox One X. Hovoria o efektoch a detailoch, kde využijú výkon a možnosti konzoly. Konkrétne konzola bude mať dva režimya to high resolution a high framerate, kde v režime rozlíšenia pôjde v 4K pri 30 fps a vo framerate režime 60 fps pri 1080p. Do hry zapracujú aj plnú podporu HDR, kde zmenili renderovanie, aby realisticky nakalibrovali svetlá, HDR textúry a global illumination. Je totiž oblasť, v ktorej sa hry ešte stále vylepšujú. Stále sú často HDR efekty len umelo pridávané. Na Xku vylepšili aj stochastic screenspace reflection (realtime odlesky na lesklých predmetoch) a atmosferické efekty. Vďaka extra RAM pamäti vylepšili aj shadow mapy a rozlíšenia textúr a okrem toho vylepšený bude aj fyzikálne postavený rendering, hardverová tessellácia, anisotropický filtering a dynamické rastliny. Pridajú aj Dolby Atmos podporu na vytvorenie 3D zvuku, kde budeme počuť džungľu všade okolo nás. Náležite tomu zvýšili aj kvalitu zvukov v hre. Uvidíme ako nakoniec Xbox One X verzia dopadne v porovnaní s PC verziou a PS4 Pro verziou. |
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RTX 6000 prichádza do predaja, prekonáva výkon RTX 4090 105
- Recenzie na Forspoken vychádzajú 96
- Dead Space dostal recenzie 115
- The Day Before zmizlo zo Steamu 53
- VIDEO : The Last of Us: Episode 2 teaser 74
- Justin Roiland rezignoval zo Squanch Games, vyhodili ho z Ricka & Mortyho 127
- Forza Motorsport prinesie generačný skok v realizme 162
- Článok: PlayStation 5 DualSense Edge 78
- Hogwarts Legacy dostal gameplay videá 95
- GOG rozbehol novoročný výpredaj a rozdáva hru zadarmo 1 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Square Enix / Eidos Montreal Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|