Vylepšenia Shadow of the Tomb Raider na Xbox One X predstavené |
Pozrime sa ako sa nový Tomb Raider vylepší pre Xbox One X verziu konzoly.
Autori Shadow of the Tomb Raider povedali niečo viac o grafike hry na Xbox One X. Hovoria o efektoch a detailoch, kde využijú výkon a možnosti konzoly.
Konkrétne konzola bude mať dva režimya to high resolution a high framerate, kde v režime rozlíšenia pôjde v 4K pri 30 fps a vo framerate režime 60 fps pri 1080p. Do hry zapracujú aj plnú podporu HDR, kde zmenili renderovanie, aby realisticky nakalibrovali svetlá, HDR textúry a global illumination. Je totiž oblasť, v ktorej sa hry ešte stále vylepšujú. Stále sú často HDR efekty len umelo pridávané.
Na Xku vylepšili aj stochastic screenspace reflection (realtime odlesky na lesklých predmetoch) a atmosferické efekty. Vďaka extra RAM pamäti vylepšili aj shadow mapy a rozlíšenia textúr a okrem toho vylepšený bude aj fyzikálne postavený rendering, hardverová tessellácia, anisotropický filtering a dynamické rastliny.
Pridajú aj Dolby Atmos podporu na vytvorenie 3D zvuku, kde budeme počuť džungľu všade okolo nás. Náležite tomu zvýšili aj kvalitu zvukov v hre.
Uvidíme ako nakoniec Xbox One X verzia dopadne v porovnaní s PC verziou a PS4 Pro verziou.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Rusko zhabalo majetok prevádzkovateľovi World of Tanks v krajine, hráčov však uisť 61
- CD Projekt prvý raz ukázal The Witcher IV 345
- Mladý James Bond sa ukázal na prvom videu k 007 First Light hre 76
- Resident Evil 9: Requiem bolo predstavené, rovno dostalo dátum 127
- Assassin's Creed Black Flag remake prichádza, možno bude čoskoro predstavené 41
- Summer Game Fest začne večer o 23:00 88
- RECENZIA: F1 25 17
- Unreal Engine 5.6 ukázal nové funkcie 67
- State of play bude dnes o 23:00 102
- Xbox Games Showcase začne o 19:00 114 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Square Enix / Eidos Montreal Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|