AMD špecifikovalo prídavok raytracingu do svojich čipov |
Na svojej prezentácii AMD naznačilo svoju víziu zapracovania raytracingu. V aktuálnej GCN generácii a rovnako aj prvej RDNA generácii bude zabezpečené len na shader úrovni. Až v nextgen RDNA, zrejme budúcej generácii dostane hardvérovú podporu. Následne vidia víziu aj v raytracingu cez cloud. V tejto oblasti sa spájajú s Microsoftom, ktorý to už dlhšie rieši.
Zrejme to znamená, že minimálne prvé Navi karty nedostanú hardvérový raytracing aby mohli konkurovať RTX kartám Nvidie. Ten príde až v ďalšej generácii respektíve polgenerácii, keďže nextgen RDNA pripravujú už na budúci rok minimálne v novom Xboxe. Ten už bude mať hardvérový raytracing a AMD tam potvrdilo spojenie "Zen 2 a next generation RDNA".
Pre zaujímavosť, pri PS5 potvrdili, že "so Sony posledné roky robili na Zen 2 a next gen radeon architektúre".
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Ghost of Yōtei 88
- RECENZIA: Dying Light The Beast 54
- Konzoloví hráči v Amerike starnú, konzol sa kupuje stále menej 168
- PlayStation 5 kúpite dočasne za nižšiu cenu 119
- Silent Hill f dostal prvé recenzie 99
- PC herný trh zažíva masívny vzostup 76
- Aký notebook kúpiť na jeseň 2025, za 600, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 34
- Ako ľudia používajú chatGPT? 59
- Xbox konzoly v Amerike znovu zdražejú 114
- Borderlands 4 má na konzolách degradáciu výkonu 80 zobraziť viac článkov >