AMD špecifikovalo prídavok raytracingu do svojich čipov |
Na svojej prezentácii AMD naznačilo svoju víziu zapracovania raytracingu. V aktuálnej GCN generácii a rovnako aj prvej RDNA generácii bude zabezpečené len na shader úrovni. Až v nextgen RDNA, zrejme budúcej generácii dostane hardvérovú podporu. Následne vidia víziu aj v raytracingu cez cloud. V tejto oblasti sa spájajú s Microsoftom, ktorý to už dlhšie rieši.
Zrejme to znamená, že minimálne prvé Navi karty nedostanú hardvérový raytracing aby mohli konkurovať RTX kartám Nvidie. Ten príde až v ďalšej generácii respektíve polgenerácii, keďže nextgen RDNA pripravujú už na budúci rok minimálne v novom Xboxe. Ten už bude mať hardvérový raytracing a AMD tam potvrdilo spojenie "Zen 2 a next generation RDNA".
Pre zaujímavosť, pri PS5 potvrdili, že "so Sony posledné roky robili na Zen 2 a next gen radeon architektúre".
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- GOG bojuje proti cenzúre v hrách, rozdáva 13 hier zadarmo 57
- Battlefield 6 ukazuje gameplaye z pre-aplha testu 98
- Battlefield 6 predstavil svoj multiplayer, dostal dátum vydania 142
- Battlefield 6 svojimi PC požiadavkami prekvapí 77
- RECENZIA: Achilles: Survivor 18
- Sony žaluje Tencent, Light of Motiram je podľa nich kópiou Horizonu 98
- Ubisoft chystá odhalenie nových hier zo série Assassin’s Creed 34
- Hangar 13 už pracuje na ďalšej Mafii, hoci The Old Country ešte nevyšla 31
- Death Stranding 2 po mesiaci prináša prvé štatistiky 67
- DOJMY: Cronos: The New Dawn 8 zobraziť viac článkov >