Vývojár potvrdil raytracingové jadrá v novom Xboxe |
Síce hardverový raytracing už spomenul Microsoft pri ohlasovaní Xbox Scarlett, vývojár z Coalition v rozhovore potvrdil samostatné raytracingové jadrá:
"Pokiaľ ide o Gears na novom hardvéri, momentálne nemáme čo oznamovať - určite som nadšený z toho, čo nový hardvér dokáže. Mať vyhradené raytracingové jadrá je veľká vec."
Teda Xbox bude mať podobne stavanú grafiku ako sú RTX karty, kde sú základné jadrá na rasterizaciu a samostatné raytracingové jadrá.
Potvrdil tým aj to, že na zapracovaní hlbšieho raytracingu do Gears 5 už pracujú, nakoniec už v tejto generácii používajú raytracing na tiene.
Zdroj:
www.gamespot.com
Páči sa mi! (+10)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 20
- DOJMY: The Blood of Dawnwalker 35
- iPhone 17, iPhone Air, Air Pods 3 a nové Watch hodinky predstavené 124
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 93
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants 9
- PS6 má mať vraj jednoduchší dizajn ako PS5 a odnímateľnú mechaniku 125
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 36
- Štvrtá séria Witcher seriálu ukazuje zábery a poster 79
- DOJMY: The Expanse: Osiris Reborn 18
- Spotify bude konečne podporovať lossless kvalitu hudby 61 zobraziť viac článkov >