MGS3: Snake Eater bez kamufláže to nejde |
Tohtoročná E3 sa nezadržateľné blíži, jedným z titulov, ktorý bude predstavený na tejto výstave bude Metal Gear Solid 3: Snake Eater. Keďže sa o príbehu tretieho pokračovania vôbec nič nevie, budeme vďačný za každú novú informáciu. Tretí diel špionážnej akcie nás zavedie do 60tych rokov a v koži Snakea sa budeme schovávať v kroví a loviť zver aby sme prežili. K prvkom stealth, ktoré boli vždy základom tejto série, sa pridajú aj prvky survival a budú medzi sebou veľmi previazané. Pristátie v džungli si vyžiadalo stratu niektorých dôležitých vecí na prežitie. Spojenie sa s prírodou bude jedinou šancou ako prežiť peklo v džungli. Kľúčovým prvkom k „neviditeľnosti“ bude okrem tichého pohybu aj kamufláž, bez ktorej budete veľmi rýchlo odhalený. Nepriateľom pribudla možnosť vidieť a ak sa im niečo nezdá, pristúpia bližšie a preskúmajú okolie. Pre nás to znamená, že ak budeme mať na sebe zle zvolené maskáče a na tvári nebude maskovacia farba, tak nás nepriateľ ľahšie odhalí. Kamufláž budeme môcť meniť tzv. za jazdy, podľa prostredia, kde sa nachádzame. Obliecť si budeme môcť ohnivú (áno, budeme môcť zakladať ohne), snežnú, listovú, džungľovú a mnoho iných. Nové maskáče sa budú dať stiahnuť aj z internetu a môžeme očakávať aj menej užitočné, slúžiace skôr na efekt (Snake v šašovskom kostýme by bol skvelý :)). K tichému pohybu pribudol jeden nový a to ultra tiché zakrádanie, nič nie je zadarmo a tak za ultra tichý pohyb budeme platiť staminou. Tá sa dá doplniť jedine jedlom. A čo budeme mať na jedálnom lístku v džungli, keď sme stratili batoh so zásobami? Ako predjedlo si budeme môcť naservírovať žabu, rybu, rôzne huby alebo škorpióna, medzi hlavné jedlo možno zaradiť hada alebo krokodíla. AI nepriateľov má byť nezvyčajná, dokážu stopovať, rovnako ako v MGS2, treba si dávať pozor kam šlapete. Nedokážu však využiť ultra tichý pohyb, čo sa nedá povedať o bossoch, ktorí sa s radosťou budú maskovať. Snake bude za sebou zanechávať stopy v blate alebo tráve, ktorej pošlapané steblá sa po istom čase vrátia do pôvodnej polohy. Nepotrebných (mŕtvych) nepriateľov môžeme schovať do dutého kmeňa, trávy, potoka alebo rieky. Otázkou však zostáva ako bude vyriešená krv vo vode. Podľa krvi vás budú môcť vystopovať nepriatelia, ak bude Snake poranený a bude krvácať, bude ľahšie rozpoznateľný v prostredí. Intro MGS3: Snake Eater má byť podľa slov Hideo Kojima interaktívne, môžete sa dívať alebo si rovno zahrať. Hráč sa bude spolupodielať na úvodnej animácii, ale keď nebude chcieť, tak sa bude iba pozerať. MGS3: Snake Eater je vyvíjaný výhradne pre PS2, ale ako sme si už zvykli pri predchádzajúcich dieloch, nový Snake sa isto objaví aj na platforme PC. To ročné čakanie sa vždy vyplatilo.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Rusko zhabalo majetok prevádzkovateľovi World of Tanks v krajine, hráčov však uisť 61
- CD Projekt prvý raz ukázal The Witcher IV 344
- Mladý James Bond sa ukázal na prvom videu k 007 First Light hre 76
- Resident Evil 9: Requiem bolo predstavené, rovno dostalo dátum 124
- RECENZIA: Tainted Grail: The Fall of Avalon 11
- Fake AI startup používal k odpovediam 700 indických inžinierov 25
- Assassin's Creed Black Flag remake prichádza, možno bude čoskoro predstavené 41
- Leaknuté video z Battlefieldu ukazuje deštrukciu 65
- Summer Game Fest začne večer o 23:00 88
- Unreal Engine 5.6 ukázal nové funkcie 67 zobraziť viac článkov >
PS2
Vývoj: Konami / KCEJ Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|