John Romero má nápad na novú FPS v štýle Doom & Quake |
Myseľ stojaca za značkou Doom, ktorá už však dlhší čas nie je jej súčasťou, hovorí, že má novinku, ktorá by hráčov old schoolu mohla potešiť.
John Romero je nepochybne jednou z najvplyvnejších osobností v hernom priemysle. Jeden zo spoluzakladateľov id Software a myseľ stojaca za hrami Wolfenstein 3D, Doom a Quake, ktorá má za sebou silnú základňu fanúšikov. Po Doom SIGIL fanúšikovia dúfali, že by od Romera mohli vidieť aj ďalšie veci. Ak medzi nich patríte, máme pre vás dobré i zlé správy.
Romero odpovedal cez Reddit na pár otázok, ktoré položili jeho fanúšikovia. Začneme zlou správou a tou je fakt, že absolútne odmieta svoju účasť v id Software a nechce sa podieľať ani na vývoji Doom Eternal:
"Mojim favoritom je pravdepodobne DOOM II kvôli SSG, tesne tak vyhráva nad DOOM 1. Nie som členom id a nepotrebujú moje rady pri Eternale."
Známy tvorca však priniesol aj dobré správy, keď povedal, čo si myslí o novej DOOM sérii a či sa ešte niekedy pokúsi vytvoriť nový titul, inšpirovaný značkou Quake:
"Veľmi sa mi páči nový DOOM 2016 a z toho, čo som momentálne videl, si myslím, že skórovať bude aj Eternal. A áno, mám návrh pre fps v štýle DOOM / Quake."
V závere doplnil, že realitou by sa raz mohlo stať aj pokračovanie SIGIL na DOOM II engine. Okrem toho odmieta akékoľvek žiadosti na remake Daikatany, pretože to podľa neho to nie je niečo, čo by vydavatelia chceli financovať, nakoľko má titul veľmi obmedzené publikum. Už nám teda zostáva len počkať na to, čo má v pláne jeden z otcov FPS žánru.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 79
- Do nového Múmia filmu sa vráti Brendan Fraser a Rachel Weisz 46
- RECENZIA: Painkiller 27
- Plánujete kúpiť štvorkolku? Čo takto osemvrtuľovku Jetson One? 20
- Amech roky vedel, že jeho teplovodivá pasta SGT-4 poškodzuje chladiče a procesory 39
- Zaklínač na Netflixe stráca divákov 79
- Aké ceny teraz majú grafické karty? 42
- OLED monitory sú už v cenách pod 500 eur 154
- Novembrové hry 31
- Ako vyzerá GTA IV s path tracingom cez RTX Remix? 31 zobraziť viac článkov >













