Analýza Crytekovského raytracingu

pridal saver 15.11.2019 o 8:45 pod hry


Digital Foundry sa bližšie pozrelo na aplikáciu raytracingu od Cryteku. Ten ho zapracoval do svojho Cryenginu, ale minimálne zatiaľ bez hardvérovej podpory na RTX kartách. Je to kompromisné riešenie, kde niektoré veci renderujú realtime, iné sú predpripravené. Ukázali to zatiaľ len na statickej scéne a je otázne, ako to pôjde v dynamických scénach s pohyblivými objektmi, kde je spracovanie raytracingu náročnejšie.

Napriek tomu, že Crytek nepoužíva akcelerované jednotky na RTX kartách, ide to na týchto kartách rýchlejšie ako na AMD. Tie tu tento typ spracovania výpočtov brzdí viac a RX 5700XT je nižšie len pri úrovni RTX2060.





Páči sa mi! (+1)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Jedi survivor (2)
prosím, v akom case príde survivor do gamepass? je...
|Remake (1)
čo by ste hovorili na remake - manhunt 1-2,the pun...
|Televízor k ps5 (8)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (1)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Testy,benchmarky,3dmarky,atď..... (2)
všetko ohľadne vašich testov a grafov...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19910)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk