Analýza Crytekovského raytracingu |
Digital Foundry sa bližšie pozrelo na aplikáciu raytracingu od Cryteku. Ten ho zapracoval do svojho Cryenginu, ale minimálne zatiaľ bez hardvérovej podpory na RTX kartách. Je to kompromisné riešenie, kde niektoré veci renderujú realtime, iné sú predpripravené. Ukázali to zatiaľ len na statickej scéne a je otázne, ako to pôjde v dynamických scénach s pohyblivými objektmi, kde je spracovanie raytracingu náročnejšie.
Napriek tomu, že Crytek nepoužíva akcelerované jednotky na RTX kartách, ide to na týchto kartách rýchlejšie ako na AMD. Tie tu tento typ spracovania výpočtov brzdí viac a RX 5700XT je nižšie len pri úrovni RTX2060.
Páči sa mi! (+1)
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis a Tomb Raider: Catalyst oficiálne predstavené 102
- Budú toto tituly z vianočnej rozdávačky Epicu? Bude rozdávať aj RDR2? 47
- Nové zľavy pred Vianocami 21
- Remake Assassin's Creed IV: Black Flag prekvapí svojím podnázvom 16
- Mobily so 4GB pamäťou sa vrátia, niektoré hi-endy zrejme klesnú na 12GB 86
- Hogwarts Legacy je teraz zadarmo na Epic Store 32
- Článok: TCL 65'' C9K Mini LED TV 51
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis bude názov novej Tomb Raider hry 45
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 47
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 63 zobraziť viac článkov >












