Microsoft: Hráči využívajú xCloud aj na vytvorenie gaučových kooperácií

Microsoft hovorí viac o pripravovanom projekte xCloud, ktorý je momentálne vo svojej testovacej fáze. Trvá už vyše mesiaca.

pridal Gam_er 22.11.2019 o 13:36 pod hry
Microsoft: Hráči využívajú xCloud aj na vytvorenie gaučových kooperácií

HRY > NOVINKY >

Vedenie projektu xCloud hovorí viac o tom, čo môžeme očakávať. Vyzerá to tak, že Microsoft vkladá do cloud gamingu veľké nádeje a pri vývoji komunikuje aj s komunitou. Služba je aktuálne v Preview verzii dostupná v USA, Británii a Južnej Kórei:

"Testovanie v troch krajinách sme spustili z veľmi konkrétnych dôvodov. USA a Veľká Británia sú samozrejme veľmi vyspelé a stabilné trhy Xboxu. Potom je tu Južná Kórea, ktorá je lídrom v telekomunikáciách. Spolupracujeme aj so spoločnosťou SK Telecom, aby sme dokázali využiť výhody 5G a potenciál tohto trhu. Začali sme v malom. Mali sme asi štyri first party tituly, teraz 50 hier, ktoré môžete hrať v Preview verzii. Pracujeme s mnohými partnermi, aby sme projekt xCloud priniesli do každého zariadenia."

Počas testovania, ktoré momentálne prebieha už mesiac, sa v Microsofte naučili veľa vecí z pohľadu technickej stránky. Spomínajú, že už krátko po spustení služby v testovacej fáze im začali prichádzať notifikácie zo systémov na detekciu proti podvádzaniu. Ukázalo sa, že ak hráte na konzole umiestnenej v dátovom centre, má neuveriteľné nízky ping, niekedy 0 ms, čo predtým nebolo možné. Aj preto museli aktualizovať ochranu proti cheatovaniu (ta mohla vyhodnotiť taký malý ping ako cheat). Microsoft zároveň tvrdi, že ľudia budú používať xCloud na vytvorenie gaučovej kooperácie:

"Síce Sea of Thieves nepodporuje gaučový co-op, ale ludia v Preview programe použili xCloud na to, aby si ho vytvorili. Čiže keď hráte doma, jeden človek môže hrať na Xboxe One X, ďalší na Surface Booku 2 a tretí na xCloude. Všetci v jednej miestnosti hrajú spolu bez toho, aby monopolizovali televíziu."

Microsoft berie xCloud ako dlhoročnú cestu, počas ktorej sa bude služba zlepšovať a naďalej napredovať:

"Berieme dlhodobý prístup. Urobili sme niečo veľmi podobné pri konzole, kde zavádzame nové aktualizácie pre skupinu spotrebiteľov a potom dostávame ich spätnú väzbu. Pre nás je dôležité urobiť to správne, preto to robíme otvoreným a transparentným spôsobom. Začali sme pred štyrmi týždňami štyrmi hrami na troch trhoch. Dnes existuje viac ako 50 hier. Je to stále sa rozširujúci model. Zameriavame sa na komunitu a na to, čo jej môžeme priniesť.

Skutočne si myslíme, že kľúčové zložky sú tri - obsah, komunita a cloud. Máme fenomenálny cloud v Azure, v 54 regiónoch a 140 krajinách. Táto distribúcia a dosah sú pre nás neuveriteľnou devízou. Máme knižnicu obsahu, kde nájdete hry prvej a tretej strany cez predplatné Game Pass. Už toto nám tvorí komunitu viacerých hráčov.

Akákoľvek spoločnosť, ktorá chce byť úspešná v streamingovom priestore, podľa nás bude potrebovať významné investície, históriu, dedičstvo a úspech vo všetkých zmienených bodoch súčasne. Je však dôležité aj správne ich skombinovať."





Páči sa mi! (+6)





Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SECTOR MAGAZÍN

pdf

Sector magazín #119


SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
| Wildlands - hra sa vypína do d... (4)
zdravím vás,mám originálku wildlands od u play,a k...
| Ako pripojiť tv k pc? (13)
Nazdar. Nefunguje mi jeden hdmi port v pc (druhý j...
| Xbox one x a hry s cz titulkam... (0)
Zistil som, že niektoré z vlastnených hier ako For...
| Nový herný pc (3)
Zdravím Vás, staviam na si na nový rok nový počíta...
| Steam achievementy (8)
čaute, ak by niekto mal chuť a robiť achievementy ...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2019 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk