Microsoft bude vydávať hry na Xbox One ešte rok po vydaní novej Xbox Series X konzoly |
Microsoft porozprával viac o svojich plánoch vydávania titulov. Neplánuje exkluzivity k vydaniu Xbox Series X.
Microsoft naplánoval vydávanie titulov a podporu aktuálnej generácie. Matt Booty z Microsoftu rovno hovorí, že nasledujúce dva roky budú ich hry vychádzať aj na aktuálne Xbox One konzoly.
"Náš obsah, ktorý vyjde v priebehu nasledujúceho roka až dvoch rokov bude ako pre PC, tak aj na staršie aj novšie Xbox zariadenia. Chceme sa ubezpečiť, že ak niekto teraz investuje do Xbox One, spravil dobrú investíciu a my sa mu zaviažeme dodávať obsah."
Nebudú tak rovno vyvíjať exkluzivity čisto pre novú konzolu, ale zároveň si na jej vydanie pripravia veľké značky, ktoré využijú jej možnosti.
"Naším prístupom je vybrať jednu alebo dve značky, na ktoré sa zameriame a zaistíme, že pri vydaní konzoly využijú všetky nové funkcie.
Spravíme to pri Halo Infinite, čo je veľká príležitosť. Je to prvýkrát za posledných 15 rokov, kedy budeme mať Halo titul pripravený na vydanie novej konzoly. A tím sa určite pripravuje na využitie výhod Xbox Series X konzoly."
Halo Infinite bolo už potvrdené ako launch titul, uvidíme, či tam ešte pridajú k vydaniu Forzu, alebo inú značku.
Podobne budú prvý rok a eventuálne aj dva aj ostatné firmy vydávať hry aj na starú a novú generáciu, keďže predaje novej generácie sa vybudujú len postupne. Tu zároveň budú porty jednoduché, keďže medzi generáciami ostáva PC architektúra a bude to len akoby nastavovanie nižších a vyšších detailov a rozlíšení do jednotlivých verzií. Plus pridávanie funkcií na nové možnosti novej konzoly. Napríklad raytracing, alebo lepšie využitie SSD na cachovanie a streaming.
Matt dodáva, že ich zameranie je na tri veci a to musia dodať veci, ktoré sľúbia, musia zaistiť vysokú kvalitu, aby mohli byť na hry hrdí ako oni, tak aj fanúšikovia. Nakoniec musia pokračovať v budovaní postáv, príbehov a svetov krížom cez generácie, zariadenia a platformy.
Tam majú svety ako Halo, ktoré majú TV seriál, knihy, komiksy a rôzne hry, ale majú aj Minecraft, ktorý je na 23 platformách a aj v školách. Podobne týmto smerom budujú ďalšie značky ako Gears a budú pokračovať v ďalších.
Zároveň už majú nakúpené štúdiá (nehovoria, že už s nákupom skončili), ktoré postupne naberajú ľudí, nabiehajú na vývoj nových titulov a plánujú s nimi vydávať novú hru každé tri, štyri mesiace. Vzhľadom na počet štúdií však nebudú tituly uponáhľavať a ani určovať pevné dátumy. Rovnako im ani nehovoria, čo majú robiť, zaisťujú im zdroje a vývoj nechávajú na nich. Dodávajú, že niektoré štúdiá majú viac tímov a zároveň medzi sebou spolupracujú.
Čo sa týka typu titulov, neriešia, či spravia singleplayer, multiplayer alebo game as service. Pri Game Passe sa tým už nemusia zaoberať. Samotný Game Pass je služba a nemusia sa tak pýtať vývojárov, aký majú finančný plán, aké DLC plánujú ponúkať, aby hra zarobila. Nechajú to na Game Pass.
Majú v ňom napríklad The Outer Worlds, ktorý ponúka 20 hodín singleplayer, ale budú mať aj Bleeding Edge multiplayerovku, ktorá štruktúrou bude vyzerať viac ako free 2 play hra a tiež veľmi dobre padne pre Game Pass.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Budú toto tituly z vianočnej rozdávačky Epicu? Bude rozdávať aj RDR2? 49
- Nové zľavy pred Vianocami 30
- Avatar: Oheň a Popol má zatiaľ najnižšie hodnotenia zo série 40
- Mobily so 4GB pamäťou sa vrátia, niektoré hi-endy zrejme klesnú na 12GB 87
- RECENZIA: Terminator 2D: NO FATE 58
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 71
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 49
- Warner Bros. oficiálne zamietol ponuku Paramountu, Netflix rozbehol promo kampaň 31
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis ukazuje 30 rokov vývoja grafiky v hrách 28
- LEGO výpredaje začali 7 zobraziť viac článkov >











