NPD zverejnilo stručný prieskum o dôvodoch nákupu TV v US. Zistili, že HDR ovplyvňuje nákup TV až u 18% nakupujúcich, ale až 32% ho kupuje pre aplikácie. Teda ak v aktuálnom TV nemali Netflix alebo iné aktuálne aplikácie, až pre tretinu to bol dôvod na nákup nového TV. OLED pritiahol k nákupu len 6%, ale stále dvakrát viac ako minulý rok, kedy to bolo 3%.
Prekvapivo len 45% zakúpených TV je 4K. Je to zvláštne, keďže u nás už prakticky nenájdete 1080p TV. Tretina zo zakúpených 4K boli 60" a väčšie.
Zdroj:
www.npd.com
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Sam Altman z OpenAI hovorí, že jeden príkaz v ChatGPT spotrebuje pätnástinu čajove 38
- The Witcher 3 by mal dostať nové DLC 65
- RECENZIA: Mario Kart World 106
- Článok: Nintendo Switch 2 56
- Harry Potter seriál už obsadil Malfoyovcov 38
- Nové mega zľavy spustené 37
- Článok: Dnes by Dead Space nedostal zelenú - vydavatelia sa boja riskovať 17
- RECENZIA: The Alters 26
- MindsEye podľa očakávaní kvalitou neohúrilo 73
- PlayStation Plus Premium a Extra predstavilo júnové hry 17 zobraziť viac článkov >