NPD zverejnilo stručný prieskum o dôvodoch nákupu TV v US. Zistili, že HDR ovplyvňuje nákup TV až u 18% nakupujúcich, ale až 32% ho kupuje pre aplikácie. Teda ak v aktuálnom TV nemali Netflix alebo iné aktuálne aplikácie, až pre tretinu to bol dôvod na nákup nového TV. OLED pritiahol k nákupu len 6%, ale stále dvakrát viac ako minulý rok, kedy to bolo 3%.
Prekvapivo len 45% zakúpených TV je 4K. Je to zvláštne, keďže u nás už prakticky nenájdete 1080p TV. Tretina zo zakúpených 4K boli 60" a väčšie.
Zdroj:
www.npd.com
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 84
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 77
- Aké hry prídu v máji? 51
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 29
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- LG spúšťa masovú výrobu OLED panelu s prepínateľným rozlíšením a frekvenciou 53
- RECENZIA: Felvidek 34
- Plánuje Microsoft vydať celú svoju masívnu dávku hier na jeseň? 59
- Helldivers 2 dostáva na PC povinné previazanie s PSN kontom 216 zobraziť viac článkov >