NPD zverejnilo stručný prieskum o dôvodoch nákupu TV v US. Zistili, že HDR ovplyvňuje nákup TV až u 18% nakupujúcich, ale až 32% ho kupuje pre aplikácie. Teda ak v aktuálnom TV nemali Netflix alebo iné aktuálne aplikácie, až pre tretinu to bol dôvod na nákup nového TV. OLED pritiahol k nákupu len 6%, ale stále dvakrát viac ako minulý rok, kedy to bolo 3%.
Prekvapivo len 45% zakúpených TV je 4K. Je to zvláštne, keďže u nás už prakticky nenájdete 1080p TV. Tretina zo zakúpených 4K boli 60" a väčšie.
Zdroj:
www.npd.com
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 13
- Windows 10 podpora dnes skončila, ale môžete si ju predĺžiť na ďalší rok 143
- Článok: ROG Xbox Ally X 88
- USB-C bude musieť byť v EU aj v nabíjačkách a zdrojoch 36
- Black Myth: Wukong dostáva veľkú aktualizáciu s vylepšeným výkonom na PC a PS5 47
- Meta ukončí samostatnú aplikáciu Messenger pre Mac a Windows 34
- Tomonobu Itagaki zomrel vo veku 58 rokov 20
- ChatGPT sa čoskoro otvorí aj na erotické témy 51
- Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 už má prvé recenzie 29
- Heroes of Might & Magic: Olden Era prekročilo 1 milión wishlistov na Steame 17 zobraziť viac článkov >