NPD zverejnilo stručný prieskum o dôvodoch nákupu TV v US. Zistili, že HDR ovplyvňuje nákup TV až u 18% nakupujúcich, ale až 32% ho kupuje pre aplikácie. Teda ak v aktuálnom TV nemali Netflix alebo iné aktuálne aplikácie, až pre tretinu to bol dôvod na nákup nového TV. OLED pritiahol k nákupu len 6%, ale stále dvakrát viac ako minulý rok, kedy to bolo 3%.
Prekvapivo len 45% zakúpených TV je 4K. Je to zvláštne, keďže u nás už prakticky nenájdete 1080p TV. Tretina zo zakúpených 4K boli 60" a väčšie.
Zdroj:
www.npd.com
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 23
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants 10
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 99
- Štvrtá séria Witcher seriálu ukazuje zábery a poster 89
- RECENZIA: NHL 26 37
- DOJMY: The Expanse: Osiris Reborn 18
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 36
- Spotify bude konečne podporovať lossless kvalitu hudby 62
- Xiaomi prinesie Xiaomi 17, preskakuje jeden ročník, aby sa zladilo s názvami iPhon 68
- Cyberpunk 2077 Update 2.31 prináša rôzne menšie vylepšenia 50 zobraziť viac článkov >