NPD zverejnilo stručný prieskum o dôvodoch nákupu TV v US. Zistili, že HDR ovplyvňuje nákup TV až u 18% nakupujúcich, ale až 32% ho kupuje pre aplikácie. Teda ak v aktuálnom TV nemali Netflix alebo iné aktuálne aplikácie, až pre tretinu to bol dôvod na nákup nového TV. OLED pritiahol k nákupu len 6%, ale stále dvakrát viac ako minulý rok, kedy to bolo 3%.
Prekvapivo len 45% zakúpených TV je 4K. Je to zvláštne, keďže u nás už prakticky nenájdete 1080p TV. Tretina zo zakúpených 4K boli 60" a väčšie.
Zdroj:
www.npd.com
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Severná Kórea má opäť svoj jediný Steam bod, tajomný hráč sa po absencii znovu vrá 43
- Filmová recenzia: Predátor: Zabijak zabijakov 31
- Problémy s chladením PlayStation 5 konzoly sa zrejme rozširujú 81
- Asus omylom spojil RTX 50 a RX 9070 XT do jednej grafickej karty 17
- Brian O’Conner sa vráti do posledného Fast and Furious filmu 56
- Cheater vo Fortnite dostal pokutu 175 000 dolárov a doživotný zákaz - Epic Games p 51
- Začal letný vypredaj na Steame 40
- PlayStation čelí hromadnej žalobe v Holandsku za vysoké ceny digitálneho obsahu 123
- AI by vám odrezalo prívod kyslíku, aby zabránilo svojmu vypnutiu 33
- Resident Evil: Requiem ukázal ďalšie detaily 63 zobraziť viac článkov >