Fable prvé recenzie

pridal spacejunker 31.8.2004 o 12:04 pod hry
HRY > NOVINKY >

Dlho sa čakalo na najväčší titul pre platformu Xbox Fable. Nedávno bol označený, po dlhom vývoji a troch zmenách názvu, za dokončený. Prvé recenzie tohto RPG sa objavili na serveroch IGN a Team Xbox. Recenzenti boli nadšený slobodou rozhodovania a formovaním vlastnej postavy. Fable si odniesol na IGN vysokú známku 9,3/10 a na Team Xbox 9,1/10. Fable bol pasovaný na IGN za najzábavnejší titul na platforme Xbox. Príbeh v hre nie je až tak epický, ako napríklad v KOTOR. Hlavnému hrdinovi zničia rodnú dedinu, zabijú otca a unesú matku a sestru. Jeho cesta pomsty začína v pevnosti, kde je trénovaný. Hra nezačína vytváraním postavy, ale ju formujete podľa toho, ako Fable hráte. Počas tréningu vyzerá každá postava rovnako, ale akonáhle opustíte pevnosť, začnú sa rýchlo meniť vlastnosti a výzor. Svet Albion má bohatú históriu, ktorá sa premietla aj do predmetov, šiat alebo tetovania. Vo Fable vraj neexistuje hluché miesto, vždy narazíte na NPC postavy, zaujímavé artefakty alebo nepriateľov. Hrdinu môžete obliekať, ako sa vám zachce, môžete ho dať potetovať, zmeniť účes. Po bojoch budú jeho telo zdobiť jazvy, ktoré sa časom budú strácať, aby ich nahradili iné. Jeden deň vo Fable predstavuje 48 minút reálneho času. Každým rokom rastú skúsenosti, mení sa výzor a reputácia. Podobne ako v KOTOR, sa môžete vydať po ceste zla alebo dobra. Reputácia a obľúbenosť hrdinu ovplyvňuje celý svet, jedno mesto ho môže považovať za hrdinu a druhé ho nenávidí. Rozhovory s NPC sú limitované, ale počas nich sa dozviete názory ľudí na vaše činy. Svet Albion je obrovský a detailný. Hracia doba sa odhaduje pre hráčov, ktorí chcú Fable rýchlo dohrať okolo 15-20 hodín. Pravým dobrodruhovom, ktorí chcú okúsiť strasti manželstva, chuť cenzúrovaného sexu, bolesť hlavy s opicou na chrbte, hranie sa s deťmi, bude ukradnutých približne 50-100 hodín čistého herného času. Medzi nedostatky zaradili recenzenti rovnaké modely NPC postáv, opakujúce sa frázy pri rozhovoroch, zameriavanie a niektoré kozmetické nedostatky v grafike.

Fable prvé recenzie Fable prvé recenzie Fable prvé recenzie Fable prvé recenzie Fable prvé recenzie Fable prvé recenzie Fable prvé recenzie Fable prvé recenzie Fable prvé recenzie

Zaradené pod: xbox

na