Microsoft skúša technológiu na upscaling textúr |
Možno hry do budúcnosti už nebudú musieť sťahovať 200 GB textúr, AI upscaling môže byť cesta, ako hry zmenšiť a kvalitu zachovať.
Microsoft v Playfab pobočke orientujúcej sa na vývojárske nástroje a distribúciu hier okrem iného pripravuje aj možnosť distribúcii hier s nižšími textúrami a ich následným upscalingom práve v hre. Porozprával o tom šéf firmy James Gwertzman.
Teda v základe by hráči stiahli len hru s lowres textúrami a ML (Machine Learning) modelom ich pregeneruje. Tieto by sa následne vedeli realtimeovo upscalovať. Vraj v takomto systéme prakticky nevidieť rozdiel medzi natívnymi a upscalovanými textúrami.
Je to v podstate systém, aký má Nvidia na upscalovanie obrazu, ale tu je to presne určené na textúry a systém má predgenerované AI algoritmy pre zväčšenie každej z nich. Vraj je to veľmi dobré hlavne pre fotorealistické textúry, keďže AI k tomu vygeneruje tonu dát.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Roboti nás raz nahradia, v BMW už jeden pracuje 5 mesiacov 91
- RECENZIA: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater 28
- DOJMY: Heroes of Might and Magic: Olden Era 36
- Windows 10 podpora dnes skončila, ale môžete si ju predĺžiť na ďalší rok 143
- Nové Alza dni zľavy spustené 4
- Čo AMD prinesie do RDNA 5 GPU čipov? 83
- Informácie teraz hovoria, že nový Xbox príde v roku 2027, dopĺňajú špecifikácie 77
- Článok: ROG Xbox Ally X 72
- Slovenskí vývojári chystajú realistický simulátor električiek Elektronka: Bratisla 45
- Black Myth: Wukong dostáva veľkú aktualizáciu s vylepšeným výkonom na PC a PS5 47 zobraziť viac článkov >