Microsoft skúša technológiu na upscaling textúr |
Možno hry do budúcnosti už nebudú musieť sťahovať 200 GB textúr, AI upscaling môže byť cesta, ako hry zmenšiť a kvalitu zachovať.
Microsoft v Playfab pobočke orientujúcej sa na vývojárske nástroje a distribúciu hier okrem iného pripravuje aj možnosť distribúcii hier s nižšími textúrami a ich následným upscalingom práve v hre. Porozprával o tom šéf firmy James Gwertzman.
Teda v základe by hráči stiahli len hru s lowres textúrami a ML (Machine Learning) modelom ich pregeneruje. Tieto by sa následne vedeli realtimeovo upscalovať. Vraj v takomto systéme prakticky nevidieť rozdiel medzi natívnymi a upscalovanými textúrami.
Je to v podstate systém, aký má Nvidia na upscalovanie obrazu, ale tu je to presne určené na textúry a systém má predgenerované AI algoritmy pre zväčšenie každej z nich. Vraj je to veľmi dobré hlavne pre fotorealistické textúry, keďže AI k tomu vygeneruje tonu dát.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dune: Awakening 40
- Nové mega zľavy spustené 41
- Ceny PlayStation Plus porastú 154
- Prichádza ohlásenie okolo Red Dead Redemption značky? 60
- Xbox Series X je znovu dostupný aj u nás, cena išla hore 89
- RECENZIA: FBC: Firebreak 55
- RECENZIA: The Midnight Walk 8
- Sega sprístupnila deväť retro hier zadarmo pred ich odstránením z mobilných obchod 7
- Nintendo už rozdáva bany na Switch 2 konzole 41
- Microsoft potvrdil zmluvu s AMD na nové Xbox konzoly, naznačil handheld a zapracov 156 zobraziť viac článkov >