Pohľad na aktuálny stav raytracingu |
Digital foundry sa bližšie pozrelo na aktuálny stav raytracingu v hrách. Práve je to 18 mesiacov odvtedy ako Nvidia predstavila a rozbehla túto funkciu. Teraz ju postupne začne aplikovať AMD a Intel a sľubujú ju aj nové konzoly.
Ale nerozbehla len to, veľmi dobre sa formuje aj DLSS, kde AI upscaling sa stále vylepšuje a rovnako sa do stále viac hier dostáva Variable Rate Shading pre zrýchlenie framerate. VRS dostanú aj ďalšie AMD karty a nové konzoly.
Zdroj:
www.youtube.com
Páči sa mi! (+2)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 123
- Takmer 10 minút hrateľnosti z Mafia: The Old Country 156
- OpenAI o1 model sám seba skopíroval na externý disk, ako istotu pred vypnutím, Cla 73
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 62
- Ghost of Yotei ukázal svoj gameplay 141
- Nové Alza dni zľavy spustené 21
- RECENZIA: System Shock 2: 25th Anniversary Remaster 36
- Júlové hry 17
- Letný Steam výpredaj už pomaly končí 56
- Fanúšikovský remake Counter-Strike 1.6 s názvom CS: Legacy narazil na právne probl 19 zobraziť viac článkov >