Pohľad na aktuálny stav raytracingu |
Digital foundry sa bližšie pozrelo na aktuálny stav raytracingu v hrách. Práve je to 18 mesiacov odvtedy ako Nvidia predstavila a rozbehla túto funkciu. Teraz ju postupne začne aplikovať AMD a Intel a sľubujú ju aj nové konzoly.
Ale nerozbehla len to, veľmi dobre sa formuje aj DLSS, kde AI upscaling sa stále vylepšuje a rovnako sa do stále viac hier dostáva Variable Rate Shading pre zrýchlenie framerate. VRS dostanú aj ďalšie AMD karty a nové konzoly.
Zdroj:
www.youtube.com
Páči sa mi! (+2)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 74
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 85
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- DOJMY: Manor Lords 41
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 52
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 21
- RECENZIA: Stellar Blade 101
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82 zobraziť viac článkov >