Pohľad na aktuálny stav raytracingu |
Digital foundry sa bližšie pozrelo na aktuálny stav raytracingu v hrách. Práve je to 18 mesiacov odvtedy ako Nvidia predstavila a rozbehla túto funkciu. Teraz ju postupne začne aplikovať AMD a Intel a sľubujú ju aj nové konzoly.
Ale nerozbehla len to, veľmi dobre sa formuje aj DLSS, kde AI upscaling sa stále vylepšuje a rovnako sa do stále viac hier dostáva Variable Rate Shading pre zrýchlenie framerate. VRS dostanú aj ďalšie AMD karty a nové konzoly.
Zdroj:
www.youtube.com
Páči sa mi! (+2)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 13
- Windows 10 podpora dnes skončila, ale môžete si ju predĺžiť na ďalší rok 143
- Článok: ROG Xbox Ally X 88
- USB-C bude musieť byť v EU aj v nabíjačkách a zdrojoch 36
- Black Myth: Wukong dostáva veľkú aktualizáciu s vylepšeným výkonom na PC a PS5 47
- Chat3D - AI revolúcia v 3D modelovaní 29
- Tomonobu Itagaki zomrel vo veku 58 rokov 20
- Meta ukončí samostatnú aplikáciu Messenger pre Mac a Windows 34
- ChatGPT sa čoskoro otvorí aj na erotické témy 51
- Heroes of Might & Magic: Olden Era prekročilo 1 milión wishlistov na Steame 17 zobraziť viac článkov >