Shacknews zverejnil rozsiahle interview o očakávanej stratégií Age of Empires 3. Rozprávali sa s game desingnerom Sandy Petersenom a niekoľkými ďalšími ľuďmi o vývoji, prvom nápade a možnostiach hry. Umiestniť hru na Nový kontinent bola vraj jediná možnosť ako pokračovať v už začatej sérií civlizačných stratégií. Prakticky neexistuje lepšie miesto, kde ukázať stavbu civilizácie od základov. Čo sa týka kampane bude vedená zaujímavým príbehom, ktorý bude síce fiktívny, ale tam stretneme niekoľko významných skutočných osobností. Rozpínať sa bude prakticky od osadenia Amerického kontinentu prvými osadníkmi až po rok 1850. Zo stratégie spomenuli možnosti formácií, kombinácií rôznych typov jednotiek v boji a samozrejme nemohli nespomenúť Havok fyzikálny engine, vďaka ktorému sa fyzika stane súčasťou stratégie a zvýrazní dynamiku hry. Spomínajú oveľa významnejšie námorné bitky, ktoré boli teraz úplne zmenené a autori dokonca pridali aj jednu námornú jednotku umožňujúcu výrobu jednotiek. Čím sa dá napríklad použiť ako mobilná základňa. V pozemných jednotkách budete kombinovať hlavne delá, kavalériu, pešiakov. Plus každá zo strán bude mať špeciálne jednotky, vlastné možnosti a výhody. Z multiplayeru veľa nevyzrádzajú, ale vraj ho kompletne prepísali, optimalizovali pre online hráčov a pridali niekoľko vylepšení. Hra je ohlásená už na jeseň.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 146
- Aký je Fallout seriál? 166
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 219
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 62
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 56
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 119
- Witcher seriál bude mať 5 sérií, práve sa začala natáčať štvrtá 40 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Microsoft / Ensemble studios Štýl: stratégia / realtime
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|