Raytracingová firma Localray hovorí, že spolupracuje s jednou z konzolových firiem |
Localray, firma orientujúca sa na raytracing, v interview hovorí, že spolupracuje s jednou z vedúcich konzolových spoločností na zapracovaní svojho systému zapracovania raytracingu.
Je otázne, koho myslia, keďže oni pracujú hlavne na softvérovom a nie hardvérovom raytracingu (vedia však využiť aj hardvér). Funguje však aj na mobiloch a môže to znamenať, že spolupracujú s Nintendom, kde by aplikácia bola zaujímavá. Eventuálne so Sony, ak potrebuje pomôcť so zapracovaním raytracingu do PS5.
Samozrejme, nie je to plne realtimeový raytracing, ale snaha o čo najrýchlejší raytracing pri najnižšom výkone. Rovnako zapracovanie je jednoduché, kde sa preberie len materiál na objekt, ktorý v sebe má raytracingové efekty. Teda v podstate základný shaderový raytracing, ktorý ukazuje aj Reshade, ale tu s optimalizáciami a priamo zapracovaný v scéne, nie dodatočne.
Systém majú momentálne zapracovaný v Unity a práve hra s týmto raytracingom by mala vyjsť koncom roka.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Mega zľavy spustené 38
- DOJMY: Resident Evil Requiem 26
- Metal Gear Solid Delta: Snake Eater dostal recenzie 44
- Ubisoft potvrdil príchod nového rozšírenia s novým prostredím pre Assassin's Creed 39
- Gamescom ocenenia boli vyhodnotené 40
- DOJMY: Silent Hill f 21
- Ubisoft livestream z Gamescomu predviedol očakávané hry 20
- DOJMY: Directive 8020 11
- World of Tanks 2.0 verzia predstavená 14
- SCS software oficiálne ohlásilo Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 10 zobraziť viac článkov >