Raytracingová firma Localray hovorí, že spolupracuje s jednou z konzolových firiem |
Localray, firma orientujúca sa na raytracing, v interview hovorí, že spolupracuje s jednou z vedúcich konzolových spoločností na zapracovaní svojho systému zapracovania raytracingu.
Je otázne, koho myslia, keďže oni pracujú hlavne na softvérovom a nie hardvérovom raytracingu (vedia však využiť aj hardvér). Funguje však aj na mobiloch a môže to znamenať, že spolupracujú s Nintendom, kde by aplikácia bola zaujímavá. Eventuálne so Sony, ak potrebuje pomôcť so zapracovaním raytracingu do PS5.
Samozrejme, nie je to plne realtimeový raytracing, ale snaha o čo najrýchlejší raytracing pri najnižšom výkone. Rovnako zapracovanie je jednoduché, kde sa preberie len materiál na objekt, ktorý v sebe má raytracingové efekty. Teda v podstate základný shaderový raytracing, ktorý ukazuje aj Reshade, ale tu s optimalizáciami a priamo zapracovaný v scéne, nie dodatočne.
Systém majú momentálne zapracovaný v Unity a práve hra s týmto raytracingom by mala vyjsť koncom roka.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 22
- iPhone 17, iPhone Air, Air Pods 3 a nové Watch hodinky predstavené 130
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 99
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants 9
- Štvrtá séria Witcher seriálu ukazuje zábery a poster 88
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 36
- RECENZIA: NHL 26 36
- DOJMY: The Expanse: Osiris Reborn 18
- Spotify bude konečne podporovať lossless kvalitu hudby 62
- RECENZIA: Stellar Blade 6 zobraziť viac článkov >