Vulkan API už podporuje raytracing |
Kronos group predstavila podporu raytracingu vo Vulkane, pridáva ako plne hardvérový raytracing s Nvidia podporou, tak aj shaderový.
HARDWARE > NOVINKY >
Kronos group predstavila podporu raytracingu vo Vulkane, pridáva ako plne hardvérový raytracing postavený na Nvidia RTX štandarde, tak aj shaderový pre karty bez hardvérovej podpory. Podporu okrem Nvidie však budú rovno mať aj AMD a Intel karty, keď prídu.
Ponúkajú pre vývojárov už známe raytracing API funkcie podobné DirectX Raytracing, ale pridávajú aj novú funkcionalitu, ktorú zatiaľ DirectX nemá. Aj keď tam tiež prichádzajú novinky, ktoré budeme počuť v ich prezentácii zajtra.
Obrázok nám ukazuje zapracovanie Vulkan raytracingu vo Wolfenstein: Youngblood
Páči sa mi! (+1)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Mega zľavy spustené 38
- DOJMY: Resident Evil Requiem 26
- Metal Gear Solid Delta: Snake Eater dostal recenzie 44
- Ubisoft potvrdil príchod nového rozšírenia s novým prostredím pre Assassin's Creed 39
- Gamescom ocenenia boli vyhodnotené 40
- DOJMY: Silent Hill f 21
- Ubisoft livestream z Gamescomu predviedol očakávané hry 20
- DOJMY: Directive 8020 11
- World of Tanks 2.0 verzia predstavená 14
- SCS software oficiálne ohlásilo Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 10 zobraziť viac článkov >