Vulkan API už podporuje raytracing |
Kronos group predstavila podporu raytracingu vo Vulkane, pridáva ako plne hardvérový raytracing s Nvidia podporou, tak aj shaderový.
HARDWARE > NOVINKY >
Kronos group predstavila podporu raytracingu vo Vulkane, pridáva ako plne hardvérový raytracing postavený na Nvidia RTX štandarde, tak aj shaderový pre karty bez hardvérovej podpory. Podporu okrem Nvidie však budú rovno mať aj AMD a Intel karty, keď prídu.
Ponúkajú pre vývojárov už známe raytracing API funkcie podobné DirectX Raytracing, ale pridávajú aj novú funkcionalitu, ktorú zatiaľ DirectX nemá. Aj keď tam tiež prichádzajú novinky, ktoré budeme počuť v ich prezentácii zajtra.
Obrázok nám ukazuje zapracovanie Vulkan raytracingu vo Wolfenstein: Youngblood
Páči sa mi! (+1)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 13
- Windows 10 podpora dnes skončila, ale môžete si ju predĺžiť na ďalší rok 143
- Článok: ROG Xbox Ally X 88
- USB-C bude musieť byť v EU aj v nabíjačkách a zdrojoch 36
- Black Myth: Wukong dostáva veľkú aktualizáciu s vylepšeným výkonom na PC a PS5 47
- Chat3D - AI revolúcia v 3D modelovaní 29
- Tomonobu Itagaki zomrel vo veku 58 rokov 20
- Meta ukončí samostatnú aplikáciu Messenger pre Mac a Windows 34
- ChatGPT sa čoskoro otvorí aj na erotické témy 51
- Heroes of Might & Magic: Olden Era prekročilo 1 milión wishlistov na Steame 17 zobraziť viac článkov >