Vulkan API už podporuje raytracing |
Kronos group predstavila podporu raytracingu vo Vulkane, pridáva ako plne hardvérový raytracing s Nvidia podporou, tak aj shaderový.
HARDWARE > NOVINKY >
Kronos group predstavila podporu raytracingu vo Vulkane, pridáva ako plne hardvérový raytracing postavený na Nvidia RTX štandarde, tak aj shaderový pre karty bez hardvérovej podpory. Podporu okrem Nvidie však budú rovno mať aj AMD a Intel karty, keď prídu.
Ponúkajú pre vývojárov už známe raytracing API funkcie podobné DirectX Raytracing, ale pridávajú aj novú funkcionalitu, ktorú zatiaľ DirectX nemá. Aj keď tam tiež prichádzajú novinky, ktoré budeme počuť v ich prezentácii zajtra.
Obrázok nám ukazuje zapracovanie Vulkan raytracingu vo Wolfenstein: Youngblood
Páči sa mi! (+1)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dune: Awakening 40
- Nové mega zľavy spustené 41
- Ceny PlayStation Plus porastú 154
- Prichádza ohlásenie okolo Red Dead Redemption značky? 60
- Sega sprístupnila deväť retro hier zadarmo pred ich odstránením z mobilných obchod 7
- RECENZIA: FBC: Firebreak 57
- Xbox Series X je znovu dostupný aj u nás, cena išla hore 89
- RECENZIA: The Midnight Walk 8
- Nintendo už rozdáva bany na Switch 2 konzole 42
- Microsoft potvrdil zmluvu s AMD na nové Xbox konzoly, naznačil handheld a zapracov 156 zobraziť viac článkov >