Vývojári tretích strán vraj ešte finálne PS5 devkity nemajú, pracujú s PC devkitmi s RX5700 kartami |
Objavili sa nové informácie o aktuálnom vývoji na PS5 devkitoch. Informácie hovoria, že vývojári pracujú na PC s RX 5700, keďže ešte nemajú finálne verzie devkitov
HARDWARE > NOVINKY >
Objavili sa nové informácie o aktuálnom vývoji na PS5 devkitoch. Informácie hovoria, že vývojári tretích strán pracujú na PC s RX 5700, keďže ešte nemajú finálne verzie devkitov. Nevieme to overiť, ale vyzerá to ako štandardná situácia vo vývoji na novú konzolu, kedy ešte vývojári nemajú finálny hardvér, finálne vývojové nástroje. Informácie hovoria aj o odporúčaniach od Sony ohľadom spätnej kompatibility.
- Operačný systém na PS5 ostáva Orbis OS, alebo skôr verzia 2.0 a všetko je rovnaké ako pri PS4
- Vývojové kity majú PC vnútornosti s RX 5700 grafikou a Zen procesorom
- Devkity sa nedajú používať ako štandardné PC, majú špeciálny BIOS
- 8GB pamäte je pre systém a 8GB pre grafiku
- SDK pre vývoj zatiaľ nie je finálne, používajú sa vývojárske nástroje z PS4 Pro, zatiaľ vývojári nemajú prístup k raytracingu a ďalším funkciám, ktoré prídu
- Rovnako vývojári nevedia, kedy dostanú finálny hardvér
- SDK radí vývojárom nepoužívať checkerboard rendering, aby sa využil výkon konzoly
- Rovnako SDK už má funkcie na využitie SSD, ktorý je teraz zapracovaný cez sériu čipov
- The Tempest Engine na zvuk je už zapracovaný
- Sony vyžaduje používanie UHD bluray diskov aj pre hry, ktoré to nepotrebujú a sú len portami PS4 hier.
- Vývojári chcú od Sony podobný Smart Delivery systém na update PS4 hier ako má Xbox One, ale Sony chce PS5 krabicové verzie daných hier a rovnako samostatné digitálne verzie na PSN
- Vývojári momentálne používajú na PS5 verzie assety z predchádzajúcej generácie bez optimalizácie, keďže vedia len o výkone, bez nových funkcií. Zastabilizujú však rozlíšenie na 4K s tým, že prípadné nové efekty by prišli patchom. Veľa hier vyjde s nálepkou - Vylepšené pre novú konzolu.
- Sony vraj nechce patche na PS4 hry upgradujúce hry o PS5 funkcie, umožní beh na najvyššom rozlíšení, ale bez využitia ďalšieho hardvéru, ktorý je v PS5 a ďalšej pamäte. Teda štandardný režim spätnej kompatibility.
- Odporúčanie Sony v prípade problémov so spätnou kompatibilitou na PS5 je nevydávať patch, ale rovno PS5 verziu
Čo sa týka referencií výkonu, vývojári referujú PS5 k RTX2070 a Xbox Series X k RTX2080.
Páči sa mi! (+2)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- TikToker schoval AirTag do tenisiek a dal ich Červenému Krížu, neskôr ich našiel v 43
- Brian O’Conner sa vráti do posledného Fast and Furious filmu 63
- Naughty Dog už odstupuje zo spolupráce na The Last of Us seriáli 94
- Zomrel herec Michael Madsen známy z Tarantinoviek a kopy hier 25
- AI by vám odrezalo prívod kyslíku, aby zabránilo svojmu vypnutiu 35
- V Číne sa odohral prvý futbalový zápas autonómnych AI robotov 16
- Call Of Duty: WWII je už v Game Passe 53
- Parametre RTX 5070 Super leaknuté 101
- Blue Screen of Death obrazovka vo Windows systéme končí, nahradí ju čierna obrazov 27
- Battlefield 6: EA údajne mieri na 100 miliónov hráčov, vývojári tomu neveria 68 zobraziť viac článkov >