Microsoft stále vyvíja svoj Hololens AR systém a posúva ho vpred. Najnovšie už funguje aj vzdialené renderovanie 3D objektov na Azure server (cez Azure Remote Rendering), a teda systém sa nemusí spoliehať na vlastný výkon. Objekt aj s miliónmi polygónov sa prepočíta vzdialene a obraz sa len zobrazí dodatočne do prostredia.
HoloLens 2 @Azure Remote Rendering in-action! 🚀
- René Schulte (@rschu) April 8, 2020
ARR allows to render huge 3D models with millions of polygons remotely on Azure GPU and streaming in real-time to @HoloLens ✨
With interactions and w/o perceptible delay! 🤯https://t.co/b638mGaF8m#HoloLens #SpatialComputing pic.twitter.com/EF8RLhxqKj
Zdroj:
twitter.com
Páči sa mi! (+3)
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 17
- RECENZIA: Ninja Gaiden 4 38
- Shuhei Yoshida tvrdí, že grafický výkon v PlayStation konzolách dosiahol svoj limi 73
- RECENZIA: The Outer Worlds 2 29
- USB-C bude musieť byť v EU aj v nabíjačkách a zdrojoch 37
- Sarah Bond: Nový Xbox bude veľmi hi-end a veľmi prémiový 110
- RECENZIA: Darkenstein 3D 11
- Bližší pohľad na novú verziu PlayStation 5 Pro a aj nový Dualsense 25
- Battlefield 6 predstavuje prvú sezónu 79
- Bývalý šéf Assassin’s Creed objasnil svoj odchod: Ubisoft ma požiadal, aby som ods 36 zobraziť viac článkov >
















