Síce Death Stranding nebude používať raytracing, zapracuje aspoň DLSS 2.0, vďaka čomu hráči môžu získať vyšší framerate bez výraznejšej zmeny kvality obrazu. V novom DLSS 2.0 totiž AI dokáže prepočítať 1080p obraz na 4K prakticky v rovnakej kvalite obrazu, prípadne zo 540p na 1080p a umožní tak hráčom jednoduchšie dosiahnuť 60 fps alebo vyššie framerate.
Death Stranding na PC vychádza 14. júla.
Uvidíme, či ho s touto funkciou v tomto bude nasledovať aj Horizon: Zero Dawn, ktorý je na rovnakom engine. Aj keď ten je bundlovaný s AMD procesormi a teda ťažko povedať, či môžu zapracovať Nvidia technológiu.
Páči sa mi! (+3)
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 114
- Rusi predstavili svojho AI robota, spadol im priamo pri prezentácii 102
- Rusko nedokáže vyrobiť plánovaný Baikal-M procesor, ruší plány 109
- Pozor na čínske produkty - robotický vysavač posielal domov údaje, no keď ich maji 67
- Valve predstavilo Steam Frame, Steam Controller a Steam Machine 179
- Xpeng Iron je doteraz najhumanoidnejší robot 44
- GTA VI má už dokončený obsah, už sa len doťahuje 98
- Aký herný PC desktop kúpiť na jeseň 2025? Za 1000, 1200, 1400 alebo 2000 eur? 37
- RECENZIA: ANNO 117: Pax Romana 13
- Witcher - séria 4 - recenzia na seriál 54 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS4 Xbox Series X|S PS5 Vývoj: Sony, 505 Games / Kojima Productions Štýl: Akcia / Survival
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||















