Síce Death Stranding nebude používať raytracing, zapracuje aspoň DLSS 2.0, vďaka čomu hráči môžu získať vyšší framerate bez výraznejšej zmeny kvality obrazu. V novom DLSS 2.0 totiž AI dokáže prepočítať 1080p obraz na 4K prakticky v rovnakej kvalite obrazu, prípadne zo 540p na 1080p a umožní tak hráčom jednoduchšie dosiahnuť 60 fps alebo vyššie framerate. Death Stranding na PC vychádza 14. júla. Uvidíme, či ho s touto funkciou v tomto bude nasledovať aj Horizon: Zero Dawn, ktorý je na rovnakom engine. Aj keď ten je bundlovaný s AMD procesormi a teda ťažko povedať, či môžu zapracovať Nvidia technológiu. |
Páči sa mi! (+3)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Predstavenie Arma Reforger a potvrdenie Arma 4 105
- Kde sa bude odohrávať Mafia IV? 38
- PS Plus predstavilo ponuku hier pre Extra a Deluxe predplatiteľov 237
- Ako by vyzeral Cyberpunk 2077 na Unreal Engine 5? 24
- Alza spustila nové zľavy, Xbox Series S je len za 220 eur 94
- VIDEO : Ako by vyzeral remake GTA San Andreas na Unreal Engine 5? 35
- Budú toto špecifikácie RTX 4090? 83
- Game Pass predstavil novú ponuku hier, prichádza Sniper Elite 5 43
- Epic zadarmo rozdáva hru Borderlands 3! 28
- Red Dead Redemption 2 má dostať next-gen update 94 zobraziť viac článkov >
PS4
PC Vývoj: Sony, 505 Games / Kojima Productions Štýl: Akcia / Survival
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|