Síce Death Stranding nebude používať raytracing, zapracuje aspoň DLSS 2.0, vďaka čomu hráči môžu získať vyšší framerate bez výraznejšej zmeny kvality obrazu. V novom DLSS 2.0 totiž AI dokáže prepočítať 1080p obraz na 4K prakticky v rovnakej kvalite obrazu, prípadne zo 540p na 1080p a umožní tak hráčom jednoduchšie dosiahnuť 60 fps alebo vyššie framerate.
Death Stranding na PC vychádza 14. júla.
Uvidíme, či ho s touto funkciou v tomto bude nasledovať aj Horizon: Zero Dawn, ktorý je na rovnakom engine. Aj keď ten je bundlovaný s AMD procesormi a teda ťažko povedať, či môžu zapracovať Nvidia technológiu.
Páči sa mi! (+3)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 23
- iPhone 17, iPhone Air, Air Pods 3 a nové Watch hodinky predstavené 130
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 99
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants 9
- Štvrtá séria Witcher seriálu ukazuje zábery a poster 89
- RECENZIA: NHL 26 37
- DOJMY: The Expanse: Osiris Reborn 18
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 36
- Spotify bude konečne podporovať lossless kvalitu hudby 62
- Xiaomi prinesie Xiaomi 17, preskakuje jeden ročník, aby sa zladilo s názvami iPhon 66 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox Series X|S PS5 Vývoj: Sony, 505 Games / Kojima Productions Štýl: Akcia / Survival
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|