Síce Death Stranding nebude používať raytracing, zapracuje aspoň DLSS 2.0, vďaka čomu hráči môžu získať vyšší framerate bez výraznejšej zmeny kvality obrazu. V novom DLSS 2.0 totiž AI dokáže prepočítať 1080p obraz na 4K prakticky v rovnakej kvalite obrazu, prípadne zo 540p na 1080p a umožní tak hráčom jednoduchšie dosiahnuť 60 fps alebo vyššie framerate.
Death Stranding na PC vychádza 14. júla.
Uvidíme, či ho s touto funkciou v tomto bude nasledovať aj Horizon: Zero Dawn, ktorý je na rovnakom engine. Aj keď ten je bundlovaný s AMD procesormi a teda ťažko povedať, či môžu zapracovať Nvidia technológiu.
Páči sa mi! (+3)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: 007 First Light 64
- RECENZIA: Cronos: The New Dawn 91
- Tomb Raider seriál už má svoju Laru, bude ňou Sophie Turner 106
- Nové Alza dni zľavy spustené 12
- RECENZIA: Jotunnslayer: Hordes of Hel 8
- Septembrové filmy a seriály 17
- 007 First Light sa predstavil v prvom gameplay videu 53
- Max Payne 2 dostane RTX Remix mod 20
- Skyblivion - fanúšikovský remake Oblivionu na engine Skyrimu ukazuje prvých 15 min 21
- Cyberpunk 2077 dostal mod pridávajúci spotrebu paliva 37 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox Series X|S PS5 Vývoj: Sony, 505 Games / Kojima Productions Štýl: Akcia / Survival
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|