Beta World of Warcraft: Shadowlands dostáva raytracing |
Autori World of Warcraftu stále skúšajú nové technológie a teraz prišiel rad na raytracing.
HRY > NOVINKY >
World of Warcraft Shadowlands zapracuje zatiaľ raytracing na prepočítavanie tieňov. Nedá sa povedať, že by to tá hra nevyhnutne potrebovala, alebo to spravilo výrazný rozdiel, skôr to spraví výrazný rozdiel vo framerate, kde vám spadne zo 120 fps na 60 fps. Čo skôr mohli implementovať je ambient occlustion alebo podobné efekty, ktoré budú mať výrazný dopad na vizuál.
Raytracované tiene sú už prístupné v beta verzii World of Warcraft Shadowlands. Shadowlands vyjde neskôr tento rok.
Páči sa mi! (+1)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 93
- Rusko plánuje znárodniť miestneho prevádzkovateľa hry World of Tanks pre podporu U 55
- RECENZIA: The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered 63
- Nové gameplay videá z Battlefieldu 6 54
- Half-Life 3, respektíve nová Half-Life hra, je už plne hrateľná a v širšom playtes 52
- Minecraft môže vyzerať aj takto 13
- Ponuka grafických kariet sa znovu rozšírila, RTX 5070Ti už ide pod 900 eur 139
- Nvidia už pripravuje RTX 50 Super verzie kariet s rozšírenou pamäťou 102
- Predator: Badlands nečakane čerpá inšpiráciu zo Shadow of the Colossus 57
- Článok: CMF Phone 2 Pro 33 zobraziť viac článkov >