Na Xbox Series S majú vývojári rôzne názory |
Niektorí vývojári sa Xbox Series S obávajú, iní ubezpečujú, že sa netreba ničoho báť.
Po ohlásení Xbox Series S sa niektorí vývojári sa obávajú hlavne pamäte a jej rýchlosti a to, ako budú hry optimalizovať (niektorí svoje úvodné reakcie už aj vymazali). Ale napríklad DICE už rozbehlo Battlefield na Xbox Series S a vývojár hovorí, že ak sa naškálovala takto náročná hru, ostatní sa nemusia báť.
Billy Khan z id Softu tvrdí, že zníženie rýchlosti pamätí a veľkosti môže byť problém. Zníženie rozlíšenia môže pomôcť, ale možno nie úplne. Zároveň však dodáva, že ich ID7 engine sa prispôsobí na každý hardvér.
Engine programátor rovnako z id hovorí, že nárast pamäte na 16GB bol už tak oproti minulej generácii malý a tu je prakticky žiadny.
Robert Bowling, ktorý pracoval v EA a Infinity Ward, hovorí, že pokiaľ nie ste platformovo exkluzívni, vždy beriete do úvahy rôzne konfigurácie. Rovnaké rozdiely boli aj v tejto generácii
Autor Erica titulu hovorí, že to nebude obmedzovať Xbox Series X tituly, len bude potrebný čas na optimalizáciu pre nižšiu verziu konzoly.
Puha z Remedy si myslí, že zníženie rozlíšenia a kvality textúr by to malo spraviť. Bude to zaujímavé vyvažovanie.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 71
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 52
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82
- DOJMY: Manor Lords 33
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 20
- Mafia Mission Pack 2 mod je už dostupný 23
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 68 zobraziť viac článkov >