Najnovšie sa dostávajú na Xbox360 stále ďalšie hry a už aj SCi-Eidos ohlásilo konverziu svojho titulu Tomb Raider: Legend, ktorý vraj plne využije grafické možnosti novej konzoly. Crystal Dynamics by na to aj malo potenciál, uvidíme ako to do začiatku roka 2006 zvládnu, kedy by hra vyšla spolu s ostatnými verziami. Sľubujú per-pixel svetlá a tiene, normal-mapping a ďalšie grafické špeciality, ktoré by ostatné verzie nestíhali. Nebudú chýbať ani úlohy závislé na fyzike prostredia. Toby Gard, tvorca pôvodného Tomb Raidera vyhlásil, že jeho originálna idea by mohla byť na Xbox360 aj realizovateľná.
Rovnako sa next-gen verzie dočká aj práve vyvíjaný Dark Messiah of Might & Magic, akčný remake M&M série od UBI softu. Ten vyvíja Arcane Studios pre PC na Source engine od Valve, ktorý síce ešte nebol oficiálne pre Xbox360 potvrdený, ale zjavne sa ho dočkáme aj tam. Arcane už zháňa aj ľudí na vývoj next-gen verzie. PC verzia sa má objaviť v roku 2006.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Death Stranding 2: On the Beach 115
- Nové mega zľavy spustené 43
- Štúdia MIT naznačuje, že dlhodobé používanie ChatGPT môže oslabovať kognitívne sch 90
- Mafia: The Old Country je už gold 102
- Severná Kórea má opäť svoj jediný Steam bod, tajomný hráč sa po absencii znovu vrá 43
- Filmová recenzia: Predátor: Zabijak zabijakov 26
- Death Stranding 2 dostáva recenzie 45
- Číňania predstavili svoju prvú 6nm GPU, mala by byť konkurenciou RTX 4060, ale zat 68
- Unreal Engine 5.6 priniesol zlepšenie výkonu 60
- PlayStation čelí hromadnej žalobe v Holandsku za vysoké ceny digitálneho obsahu 112 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: RPG / Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|