Prečo Blizzard pokazil Warcraft III Remake? |
Oficiálna verzia dôvodov orezania Warcraft III remaku je len marketingové vyjadrenie, v pozadí boli tlaky na zníženie nákladov.
Ak si pamätáte na vydanie Warcraft III remaku, ktorý nakoniec skončil úplne inak ako bol sľubovaný, prišiel bez nových prestrihových animácií (sľubovali 4 hodiny prepracovaných scén), bez plne prepracovaných postáv a animácií a s nie príliš dobrými zmenami do hrateľnosti.
Firma sa vyhovorila, že pri animáciách nechcela príliš odstúpiť od pôvodného titulu. Už pri vydaní sme vedeli, že to nie je pravda a podľa aktuálnych dokumentov to bolo celé dôsledkom zlého manažmentu a finančných tlakov.
Vedenie z Activisionu tlačilo firmu na zníženie výdavkov a prácu na väčších hrách. Je to iný prístup ako mal Blizzard doteraz. Ten bol úspešný pod vedením bývalého CEO Mike-a Morhaimea práve vďaka tomu, že si dával záležať na vysokých štandardoch kvality a neváhal hry odsúvať až pokým neboli dokončené. Ale posledné roky Activision stále viac tlačil na financie Blizzardu, čo sa odráža na kvalite ich práce. Nakoniec vieme, že už majú začať vydávať viac hier a rýchlejšie.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Battlefield 6 90
- Battlefield 6 dostáva recenzie 48
- Sony prinesie PS6 o pár rokov 93
- Battlefield 6 pri vydaní pritiahol len na Steame cez 700 tisíc hráčov 147
- Roboti nás raz nahradia, v BMW už jeden pracuje 5 mesiacov 90
- Assassin's Creed umiestený do času po občianskej vojne bol zrušený 70
- Battlefield 6 ukázal svoje finálne požiadavky, pridal aj Ultra++ nastavenia 77
- DOJMY: Sudden Strike 5 25
- Optimálna cena GTA VI by podľa analytikov bola 69 dolárov 102
- Bol predstavený prvý poster na Minecraft 2 film aj s dátumom premiéry 13 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Blizzard / Blizzard Štýl: Stratégia / Realtime
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|