Minuloročný patent od Sony umožní sledovateľom livestreamu vyhadzovať hráčov, ak si zaplatia |
Účastníci aj sledujúci by mali mať online kontrolu nad prítomnosťou hráčov v hrách
Patentový úrad USA pre Sony schválil patent týkajúci sa online zápaso,v a tak by mohli hráči v budúcnosti nielen kontrolovať, aký talent v hre zostane, ale taktiež by si sledovatelia za právo vyhadzovať hráčov mohli jednoducho zaplatiť. Patent na online zápasy a odkúpenie najväčšej bojovej hernej akcie Evo naznačuje, že Sony začína brať multiplayer vážne, avšak nič nebolo zatiaľ oznámené.
V navrhnutom systéme by sledovatelia hlasovali o odstránení hráčov z prebiehajúcej hry, ktorí by nemohli rozhodnutie ovplyvniť a mohli by taktiež byť prehodení do iného zápasu. Cez „cloudový herný systém“ by potom boli zobrazené aktuálne štatistiky aj schopnosti hráča. Pre zamedzenie zneužívania sa musí napríklad splniť nutných 60% hlasov na vyhodenie hráča, sledovatelia s vyšším skillom budú mať silnejšie hlasy alebo budú môcť napomenúť hráčov, aby sa zlepšili. Napriek tomu, že má systém pomôcť odstráneniu nevyhovujúcich hráčov, systém obsahuje taktiež spomínanú možnosť zaplatenia za právo vyhadzovania.
Samotné triedenie hráčov teda zlým nápadom byť nemusí, ale práve časť s platením nijako multiplayeru resp. esport hernej scéne nepomôže, ale iba navádza na väčšiu toxicitu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 88
- Rusko plánuje znárodniť miestneho prevádzkovateľa hry World of Tanks pre podporu U 55
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 54
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- Článok: Razer BlackShark V2 X White Edition 10
- Nové gameplay videá z Battlefieldu 6 52
- Minecraft môže vyzerať aj takto 13
- Ponuka grafických kariet sa znovu rozšírila, RTX 5070Ti už ide pod 900 eur 127
- Mafia: The Old Country ukáže svoj gameplay v máji 38
- Predator: Badlands nečakane čerpá inšpiráciu zo Shadow of the Colossus 57 zobraziť viac článkov >