Heroes of Might and Magic V je už na dosah ruky a my vám opäť prinášame nové informácie, ktoré sa týkajú tejto očakávanej ťahovej stratégie. Zatiaľ čo v predošlých novinkách sme vám predstavili predovšetkým frakcie a ich osobitosti, tentoraz vám prezradíme niečo o kúzlach a artefaktoch.
Artefakty nájdete na dobrodružnej mape a podstatne vylepšia schopnosti hrdinov počas putovania, ale najmä v boji. Každý hrdina môže použiť 9 artefaktov súčasne, pričom tieto musia byť umiestnené na patričnom mieste (hlava, hrudník, krk, nohy). Ostatné nájdené predmety sa ukladajú do batohu a v prípade potreby ich môžete zamieňať. Predstavíme vám niekoľko z nich, aby ste vedeli, čo môžete očakávať. Vďaka Turban of Enlightenment postava získava o 20 % viac skúseností, čo samozrejme prispieva k rýchlejšiemu zvyšovaniu úrovne hrdinu. Necklace of Victory zvyšuje o dva body silu kúziel a útočnú silu hrdinu a jeho jednotiek. Trident of the Titans zvyšuje efekt všetkých kúziel na báze blesku o 50%. Veľmi užitočné sú magické palice (Wands), ktoré umožnia ktorémukoľvek hrdinovi použiť obsiahnuté kúzlo v limitovanom počte. To znamená, že ich môže použiť aj postava, ktorá neovláda mágiu. Hodia sa najmä pre silovo zamerané postavy, ktoré týmito kúzlami zefektívnia priebeh boja.
V HOMAM 5 nájdete celkovo 4 školy mágie, ktoré ponúkajú osobité možnosti a zameriavajú sa na špecifické kúzla.
Škola svetla (School of Light) zahrňuje hlavne ochrannú mágiu a podporné kúzla, ale nájdu sa tu aj devastačné kúzla orientované proti temným jednotkám (teda tým, čo prináležia k Necropolisu, Dungeonu a Infernu). Užitočný je napríklad teleport, ktorý prenesie určenú kreatúru z jedného miesta bojiska na druhé. Okrem toho tu nájdete požehnanie sily, rýchlosti, mágie, magickú imunitu a devastačné Slovo svetla.
Škola temnoty (School of Darkness) je nástrojom nekromancerov a čarodejov z rasy temných elfov. Jedná sa o kúzla, ktoré oslabujú alebo podrobujú nepriateľov. Patria sem prekliatia zlosti, zmätenosti, oslepenie, oslabenie a vrcholom je Prekliate Netherworldu, ktoré spôsobí poškodenie všetkým kreatúram na bojisku okrem démonických a nemŕtvych bojovníkov.
Škola vyvolávania (School of Summoning), ako je zrejmé z názvu, sa sústredí na vyvolávanie, regeneráciu a duplikovanie jednotiek. Jedným z prvých kúziel je vyvolanie fantóma, ktorý sa po skončení boja rozplynie. Inak tu nájdete roj ôs, vyvolanie elementálov, ale aj zemetrasenie a mestskú bránu, pomocou ktorej sa teleportujete k svojmu hradu.
Škola deštrukcie (School of Destruction) sa samozrejme koncentruje na ničivé a devastačné kúzla, väčšinou na báze ľadu a ohňa. Patrí sem magický šíp, blesková a ľadová strela, kruh zimy, reťazový blesk, zemský šok a ohnivý armagedon.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Rise of the Ronin 56
- Aký je Netflixovský seriál 3 Body problem? 36
- Alza spustila zľavy na konzoly, PC a ďalší herný tovar 22
- Aké herné PC zložiť na jar 2024 za 800, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 58
- Max Payne 1&2 Remake majú rozpočet ako Alan Wake 2 70
- Resident Evil 9 bude zrejme umiestnený v otvorenom svete 86
- Aká bola druhá séria Halo seriálu? 50
- Objavená bola diera v Apple M1,M2 a M3 čipoch 65
- Príde GTA VI až v roku 2026? 63
- Horizon 2 odštartoval na Steame s nižším počtom hráčov ako jednotka, ale port je d 193 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Ubisoft / Nival interactive Štýl: stratégia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|