Epic svojho času nevedel, čo ďalej s Gears of War značkou |
V interview pre IGN Cliff Bleszinski dizajnér Gears of War, povedal viac o histórii Gears of War značky.
V interview pre IGN Cliff Bleszinski dizajnér Gears of War, povedal viac o histórii Gears of War značky, respektíve jeho prechode pod Microsoft. Hovorí, že potom ako z Epicu odišlo jadro starajúce sa o Gears of War a teda on, Lee Perry a Rod Ferguson nevedeli, čo ďalej so značkou.
"Vtedy už dlhšie nevydali žiadnu hru a síce Unreal Engine im vtedy išiel dobre, potrebovali ďalší príjem, a nevedeli čo so značkou ďalej."
Následne značku predali Microsoftu. Bleszinski povedal, že po predaji jediný, kto mu o tom zavolal, bol Phil Spencer z Xboxu
"Napriek tomu, že som miloval Tima a Marka a stále sme v kontakte, ale keď bola IP predaná Microsoftu, jediný telefonát, ktorý som mal, bol od Phila Spencera. To je Phil. Taký Phil je, ako sa hovorí, gentleman a odborník.“
Vtedy už značka prešla pod nové The Coalition štúdio, ktorého vedenie prevzal Fergusson. Bleszinski si vtedy vytvoril vlastnú firmu, ale zlé rozhodnutia ich doviedli až k zatvoreniu.
The Coalition medzitým robí už Gears 6 na Unreal engine 5.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 74
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 84
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- DOJMY: Manor Lords 41
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 52
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 21
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82
- RECENZIA: Stellar Blade 99 zobraziť viac článkov >