Digital Foundry sa bližšie pozrelo na Sackboya na PC a zistilo, že síce je pekné, že má pridaný raytracing v nastaveniach, ale popritom trpí neduhom posledných hier, ktoré boli len preportované z konzol a to stutteringom. Teda sekaním obrazu pre priebežné kompilovanie shaderov.
Totiž, zatiaľ čo sa na konzolách vývojári nemusia znovu kompilovať shadery, keďže majú jedny ovládače a jedno nastavenie grafiky, ale na PC je to iné. Tu ak sa autori nepostarajú o automatické skompilovanie pri štarte hry, alebo nahrávaní levelov, dopadne to presne takto. A teda keď prechádzate svetom hra vám zatrháva, keďže sa priebežne kompilujú shadery jednotlivých objektov. Síce vždy len raz, ale je to priebežne počas celej hry vždy, keď sa v hre objaví nový objekt, alebo efekt. Trhá to pritom aj na najrýchlejších grafikách, pričom samozrejme na pomalších je to výraznejšie.
Preto napríklad Call of Duty kompiluje shadre rovno v menu hry, a podobne to mal vyriešené aj Uncharted. Ale tu na to autori portu zabudli, alebo to odignorovali.
Ale nie je to jediný problém hry. Ďalším je trhavý pohyb kamery, kde autori majú zle spravený framerate limiter a ak dáte unlimited hra trhá. Musíte dať taký limit, aký framerate máte.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Manor Lords 46
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 93
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 23
- RECENZIA: Stellar Blade 112
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 56
- Fanúšikovia Escape From Tarkov sú naštvaní, autori vydali 250 dolárovú edíciu s ex 86
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 92
- Gran Turismo predstavuje Škoda Vision GT 51
- Stalker 2 dostal nový Not a Paradise trailer a pridal aj zábery 55
- Filmová recenzia: Rebel Moon Part 2 51 zobraziť viac článkov >