Elden Ring už pomocou modov podporuje aj DLSS upscaling a popri tom rovno aj FSR a XeSS. Ale zaujímavé je, že podporuje aj DLSS 3 s frame generation. Kde ukazuje, že framegeneration sa dá zapracovať do hier aj bez priamej podpory. Aj keď nie je to ideálne, keďže bez motion vektorov frame generation len spojí dva frejmy cez interpoláciu.
V každom prípade dôležitejšie je, že hra teraz podporuje upscalingy, ktoré autori neboli schopní zapracovať do hry ani po pridaní ray tracingu. V popise videa nájdete detailný postup, ako nainštalovať DLSS, respektíve aj ostatné upscalingy, ako aj framerate unlocker.
Páči sa mi! (+2)
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 17
- RECENZIA: Ninja Gaiden 4 39
- Shuhei Yoshida tvrdí, že grafický výkon v PlayStation konzolách dosiahol svoj limi 73
- RECENZIA: The Outer Worlds 2 31
- USB-C bude musieť byť v EU aj v nabíjačkách a zdrojoch 37
- RECENZIA: Darkenstein 3D 11
- Sarah Bond: Nový Xbox bude veľmi hi-end a veľmi prémiový 110
- Bližší pohľad na novú verziu PlayStation 5 Pro a aj nový Dualsense 25
- Battlefield 6 predstavuje prvú sezónu 79
- Bývalý šéf Assassin’s Creed objasnil svoj odchod: Ubisoft ma požiadal, aby som ods 36 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS4 Xbox One Vývoj: From Software / From Software Štýl: Akcia / RPG
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||

















