Vývojár približuje DLSS a FSR kompatiblitu |
Všetky upscalingy sú prakticky kompatibilné.
Vývojár z Nixxesu ozrejmil, ako je to so zapracovaním DLSS, FSR2 a aj XeSS do hier. Hovorí, že je to triviálne, majú veľmi podobné API a ak máte zapracovanú jednu, veľmi jednoducho zapracujete aj ostatné:
We have a relatively trivial wrapper around DLSS, FSR2, and XeSS. All three APIs are so similar nowadays, there's really no excuse.
- Nico van Bentum (@mempodev) June 27, 2023
Povedal to k žiadostiam o zapracovanie DLSS do Starfieldu, kde je zatiaľ ohlásené len FSR2. Hovorí, že nie je žiadne ospravedlnenie na nezapracovanie ostatných systémov. Brániť tomu však môže len kúpená exkluzivita od AMD. Bethesda sa zatiaľ oficiálne nevyjadrila, či DLSS bude alebo nebude.
Na druhej strane, ak je zapracované FSR2, tak modom už jednoducho vedia moderi pridať DLSS2, respektíve DLSS3, keďže sa zmení len smerovanie na API. Aj keď pri Frame Generation je to už problém, keďže potrebujú napojiť ďalšie dáta.
Nakoniec pre Starfield už jeden moder sľúbil DLSS mod, aj keď len cez svoj patreon, ale určite sa objavia aj ďalšie mody.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 90
- Grand Theft Auto VI sa zase odkladá! 175
- Do nového Múmia filmu sa vráti Brendan Fraser a Rachel Weisz 47
- Zaklínač na Netflixe stráca divákov 92
- Plánujete kúpiť štvorkolku? Čo takto osemvrtuľovku Jetson One? 20
- Amech roky vedel, že jeho teplovodivá pasta SGT-4 poškodzuje chladiče a procesory 39
- Aké ceny teraz majú grafické karty? 42
- OLED monitory sú už v cenách pod 500 eur 157
- Novembrové hry 31
- Predator Badlands končí v recenziách prekvapivo dobre 67 zobraziť viac článkov >














