Vývojár približuje DLSS a FSR kompatiblitu |
Všetky upscalingy sú prakticky kompatibilné.
Vývojár z Nixxesu ozrejmil, ako je to so zapracovaním DLSS, FSR2 a aj XeSS do hier. Hovorí, že je to triviálne, majú veľmi podobné API a ak máte zapracovanú jednu, veľmi jednoducho zapracujete aj ostatné:
We have a relatively trivial wrapper around DLSS, FSR2, and XeSS. All three APIs are so similar nowadays, there's really no excuse.
— Nico van Bentum (@mempodev) June 27, 2023
Povedal to k žiadostiam o zapracovanie DLSS do Starfieldu, kde je zatiaľ ohlásené len FSR2. Hovorí, že nie je žiadne ospravedlnenie na nezapracovanie ostatných systémov. Brániť tomu však môže len kúpená exkluzivita od AMD. Bethesda sa zatiaľ oficiálne nevyjadrila, či DLSS bude alebo nebude.
Na druhej strane, ak je zapracované FSR2, tak modom už jednoducho vedia moderi pridať DLSS2, respektíve DLSS3, keďže sa zmení len smerovanie na API. Aj keď pri Frame Generation je to už problém, keďže potrebujú napojiť ďalšie dáta.
Nakoniec pre Starfield už jeden moder sľúbil DLSS mod, aj keď len cez svoj patreon, ale určite sa objavia aj ďalšie mody.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 123
- Takmer 10 minút hrateľnosti z Mafia: The Old Country 156
- OpenAI o1 model sám seba skopíroval na externý disk, ako istotu pred vypnutím, Cla 73
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 62
- Júlové hry 17
- RECENZIA: System Shock 2: 25th Anniversary Remaster 30
- Nové Alza dni zľavy spustené 17
- Fanúšikovský remake Counter-Strike 1.6 s názvom CS: Legacy narazil na právne probl 19
- Letný Steam výpredaj už pomaly končí 56
- Zomrel Julian McMahon, ktorý stvárnil Doctora Dooma 19 zobraziť viac článkov >