Vývojár približuje DLSS a FSR kompatiblitu |
Všetky upscalingy sú prakticky kompatibilné.
Vývojár z Nixxesu ozrejmil, ako je to so zapracovaním DLSS, FSR2 a aj XeSS do hier. Hovorí, že je to triviálne, majú veľmi podobné API a ak máte zapracovanú jednu, veľmi jednoducho zapracujete aj ostatné:
We have a relatively trivial wrapper around DLSS, FSR2, and XeSS. All three APIs are so similar nowadays, there's really no excuse.
- Nico van Bentum (@mempodev) June 27, 2023
Povedal to k žiadostiam o zapracovanie DLSS do Starfieldu, kde je zatiaľ ohlásené len FSR2. Hovorí, že nie je žiadne ospravedlnenie na nezapracovanie ostatných systémov. Brániť tomu však môže len kúpená exkluzivita od AMD. Bethesda sa zatiaľ oficiálne nevyjadrila, či DLSS bude alebo nebude.
Na druhej strane, ak je zapracované FSR2, tak modom už jednoducho vedia moderi pridať DLSS2, respektíve DLSS3, keďže sa zmení len smerovanie na API. Aj keď pri Frame Generation je to už problém, keďže potrebujú napojiť ďalšie dáta.
Nakoniec pre Starfield už jeden moder sľúbil DLSS mod, aj keď len cez svoj patreon, ale určite sa objavia aj ďalšie mody.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: 007 First Light 64
- RECENZIA: Cronos: The New Dawn 91
- Tomb Raider seriál už má svoju Laru, bude ňou Sophie Turner 106
- Nové Alza dni zľavy spustené 12
- RECENZIA: Jotunnslayer: Hordes of Hel 8
- Septembrové filmy a seriály 17
- 007 First Light sa predstavil v prvom gameplay videu 53
- Max Payne 2 dostane RTX Remix mod 20
- Skyblivion - fanúšikovský remake Oblivionu na engine Skyrimu ukazuje prvých 15 min 21
- Cyberpunk 2077 dostal mod pridávajúci spotrebu paliva 37 zobraziť viac článkov >