Vývojár približuje DLSS a FSR kompatiblitu |
Všetky upscalingy sú prakticky kompatibilné.
Vývojár z Nixxesu ozrejmil, ako je to so zapracovaním DLSS, FSR2 a aj XeSS do hier. Hovorí, že je to triviálne, majú veľmi podobné API a ak máte zapracovanú jednu, veľmi jednoducho zapracujete aj ostatné:
We have a relatively trivial wrapper around DLSS, FSR2, and XeSS. All three APIs are so similar nowadays, there's really no excuse.
— Nico van Bentum (@mempodev) June 27, 2023
Povedal to k žiadostiam o zapracovanie DLSS do Starfieldu, kde je zatiaľ ohlásené len FSR2. Hovorí, že nie je žiadne ospravedlnenie na nezapracovanie ostatných systémov. Brániť tomu však môže len kúpená exkluzivita od AMD. Bethesda sa zatiaľ oficiálne nevyjadrila, či DLSS bude alebo nebude.
Na druhej strane, ak je zapracované FSR2, tak modom už jednoducho vedia moderi pridať DLSS2, respektíve DLSS3, keďže sa zmení len smerovanie na API. Aj keď pri Frame Generation je to už problém, keďže potrebujú napojiť ďalšie dáta.
Nakoniec pre Starfield už jeden moder sľúbil DLSS mod, aj keď len cez svoj patreon, ale určite sa objavia aj ďalšie mody.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 112
- Aké hry prídu v máji? 51
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 61
- Tomb Raider: Definitive Edition je už aj na PC 45
- Microsoft vraj už diskutuje o tom, ako vydať ďalšiu Fallout hru čo najskôr 78
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- LG spúšťa masovú výrobu OLED panelu s prepínateľným rozlíšením a frekvenciou 53
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 29 zobraziť viac článkov >