Unity prišlo o ďalšiu hru, Road to Vostok prechádza na Godot |
Autori pripravovanej fps akcie Road to Vostok reagovali na problematické Unity vyhlásenia a prechádzajú na Godot engine.
Autori pripravovanej fps akcie Road to Vostok reagovali na problematické Unity vyhlásenia a prechádzajú na Godot engine. Je to prekvapivé, keďže hra bola tesne pred finalizáciou ďalšieho dema a blízko vydaniu. Ale sú stále vo vývoji a tak hráči pocítia len pár mesačným odkladom. Bude však zaujímavé porovnať demá, ktoré mali doteraz na Unity s tým, čo prinesú následne na Godote.
Godot teraz vďaka vedeniu Unity získava najviac vývojárov a veľmi rýchlo sa mu rozrastá aj Asset store. Aj keď, či je dostatočne dobrý aj na 3D hry je zatiaľ otázne, keďže 3D engine dostal len nedávno.
Jeden z autorov to celé priblížil vo videu:
Samotná hra je survival multiplayerovka umiestnená Fínsko Ruské hranice v post apokalyptickom svete. Hráči budú vstupovať do nebezpečnej ruskej Vostok zóny, aby lootovali a následne sa vracať späť v Fínska a ukladať loot v krytoch. Vostok zóna je však permadeath zónou a ak tam zomriete prídete o všetko neodložené. Štýlom je to tak podobné napríklad ako Vigor.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 66
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 296
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 52
- Aký monitor si vybrať za 100, 200, 400 alebo 1000 eur? Aký rozmer, obrazovku a pom 113
- Takto bude vyzerať iPhone 17 Pro s obalom 64
- RECENZIA: Lost Records: Bloom & Rage 11
- RECENZIA: Amerzone - The Explorer's Legacy 3
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31
- Porovnanie druhej epizódy The Last of Us season 2 seriálu s hrou 42 zobraziť viac článkov >