Hlbšia analýza FSR3 |
Už aj Digital foundry zanalyzovalo FSR3 ich verziou frame generation.
HRY > NOVINKY >
Už aj Digital foundry zanalyzovalo FSR3 s ich frame generation a hovorí, že podpora vypnutia VRR a v-sync nefunguje tak, ako by mal a frame-pacing môže byť problematický. Hodnotia, že FSR3 má pred sebou ešte dlhú cestu.
V tomto videu sa sústredili hlavne na frame-pacing a v-sync. V ďalšom sa pozrú na kvalitu frejmov.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 39
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 234
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 97
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Zábery z natáčania druhej série The Last of Us seriálu 100
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Ubisoft oficiálne potvrdil názov Assassin's Creed Shadows pre novú hru, predstaví 42
- Red Dead Redemption 1 zrejme prichádza na PC 45
- Do ktorých miest sa dostaneme v Assassin’s Creed Shadows? Ako hre pomôže vývoj len 108 zobraziť viac článkov >