Ghostbusters: Spirits Unleashed vyšiel na Switch. Ako sa tam hrá? |
Pozrite si 42 minút z hrania novej Ghostbusters: Spirits Unleashed Ecto Edition.
Ghostbusters: Spirits Unleashed je asymetrická multiplayerovka zo známeho univerza, kde sa z vás stane jeden z mladých krotiteľov duchov. Hra pôvodne vyšla minulý rok a dnes sme sa dočkali jej vydania na Switchi. Navyše vyšla rovno v Ecto Edition, teda edícii, ktorá obsahuje aj všetky doteraz vydané DLC. Za Switch verziou stoja samotní vývojári zo štúdia IllFonic, takže na to nenajali nejaké portovacie štúdio, no odviedli pomerne slušnú prácu.
Ak sa chcete viac dozvedieť o hre samotnej, prečítajte si našu recenziu. Tu sa budem venovať len tomu, ako beží nová Switch verzia, čo si môžete koniec koncov aj sami pozrieť vo videu. Hra beží v dynamickom rozlíšení, ktoré dosahuje 720p v handheld režime a 1080p v dokovanom režime. To sú však len maximá, ktoré hra až tak často nedosahuje a často je badať, že ide v nižšom. Nie je to však tak zlé ako napríklad Doom či Wolfenstein, takže sa nemusíte báť 370p a podobne obskurných rozlíšení.
Snímkovanie sa väčšinu času drží na 30fps, ale sú tu nejaké prepady. Hra by však mala byť locknutá na 30fps, takže je otázne, či tieto veci nebudú pri vydaní opravené. Prípadne, či to nie sú nejaké iné problémy. Prepady však nie sú strašné a sú dosť ojedinelé. Rovnako sú tu aj ojedinelé grafické glitche, ktoré si môžete všimnúť napríklad v úvodnom intre. Nie sú to veľké chyby, ale nemuseli (a nemali) by tu byť.
Dôležité však je, že samotná hrateľnosť sa na Switch preniesla dobre a to v oboch režimoch. Na cestách si môžete zahrať offline a napredovať v príbehu, doma sa pustíte do online hrania za Krotiteľov aj duchov. Switch verzii pritom nechýba crossplatform podpora, ale hráčov je už zjavne menej. Snáď to teraz trochu poskočí. Ovládanie je spracované dobre, ale chýba mi mierenie pohybom. Je to škoda, chytanie duchov vie byť komplikované a ťahať ich lúčom pohybom ovládačov by bolo jednoduchšie a elegantnejšie. Takto port pôsobí pomerne obyčajne, ale aspoň tu nájdeme nastavenie veľkosti rozhrania. To sa hodí napríklad na cestách, kde v handheld režime môžete oceniť HUD inej veľkosti.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 23
- RECENZIA: Assassin Creed: Shadows - Claws of Awaji 49
- DOJMY: Project Motor Racing 28
- Remake Assassin’s Creed IV: Black Flag vraj príde s úpravami hrateľnosti 55
- Xiaomi prinesie Xiaomi 17, preskakuje jeden ročník, aby sa zladilo s názvami iPhon 68
- PlayStation 5 kúpite dočasne za nižšiu cenu 97
- RECENZIA: Hollow Knight: Silksong 17
- Nvidia rozbieha veľkú spoluprácu s Intelom, prinesú procesory s RTX grafickými jad 68
- Konzoloví hráči v Amerike starnú, konzol sa kupuje stále menej 120
- Ako ľudia používajú chatGPT? 54 zobraziť viac článkov >