Nvidia približuje aplikovanie DLSS 3.5 v Alan Wake 2

Vydanie Alan Wake 2 sa blíži a Nvidia práve priblížila zapracovanie plného ray tracingu a aj rekonštrukcie lúčov.

pridal saver 24.10.2023 o 16:14 pod hry
Nvidia približuje aplikovanie DLSS 3.5 v Alan Wake 2

HRY > NOVINKY >

Vydanie Alan Wake 2 sa blíži a Nvidia práve priblížila zapracovanie plného ray tracingu a aj rekonštrukcie lúčov. Totiž hra prichádza zo zapracovaním najvyšších aktuálnych Nvidia technológií a teda DLSS 3.5. To sme už videli v akcii v Cyberpunk 2077 a teraz je tu.

Rovnako aj Alan Wake II totiž okrem štandardného ray tracingu ponúkne aj celý obraz spracovaný ray tracingom, teda path tracing. K tomu samozrejme už patrí aj rekonštrukcia lúčov z DLSS 3.5 pre presnejšie zachytenie detailov lúčov a nechýba ani Frame Generation pre zvýšenie výkonu. 

Autori teraz pri zverejnení PC požiadaviek spomenuli, že hra má aj Mesh Shading, ale o tom tu zatiaľ Nvidia nič nehovorí a nevieme, či to tam skutočne bude použité. 

Priblížili aj nastavenia Ray tracingu, ktoré bude mať hra a tie budú tri s nastaveniami:

  • Low - základný ray tracing s Ray Traced Direct Lighting a Ray Traced Transparency na low
  • Medium - tu už hra má Path tracing s jedným odrazom lúčov, nepriamy Path Traced Indirect Lighting Quality je na medium, zapnuté je Ray Traced Direct Lighting a Ray Traced Transparency je na High
  • High - Path tracing s tromi odrazmi lúčov, Path Traced Indirect Lighting Quality je na high a ostatné parametre zostávajú tak ako pri medium nastaveniach

Medium ray tracing je tak vhodné používať len na kartách s frame generation, keďže už tam bude plný obraz renderovaný ray tracingom, a teda výkonu to zoberie veľa. Uvidíme, možno s DLSS pôjde dostatočne aj na vyšších RTX 30 kartách.

Čo sa týka výkonu, Nvidia to zatiaľ naznačila nasledovne: 

Nvidia približuje aplikovanie DLSS 3.5 v Alan Wake 2
Nvidia približuje aplikovanie DLSS 3.5 v Alan Wake 2
Nvidia približuje aplikovanie DLSS 3.5 v Alan Wake 2

Samotná rekonštrukcia lúčov sa predvedie nasledovne, kde na jednej strane rekonštrukcia zrýchľuje objavenie sa svetla v scénach, na druhej prináša do raytracingových odrazov a tieňov viac detailov, ako aj stabilitu obrazu. 

Nvidia približuje aplikovanie DLSS 3.5 v Alan Wake 2
Nvidia približuje aplikovanie DLSS 3.5 v Alan Wake 2
Nvidia približuje aplikovanie DLSS 3.5 v Alan Wake 2

Ukazujú aj aplikovanie svetiel a tieňov prinášajúcich jeden z najrealistickejších obrazov v hrách doteraz

Nvidia približuje aplikovanie DLSS 3.5 v Alan Wake 2

Ale hra ukáže aj perfektné odrazy, difúzne svetlá a volumetrické efekty.

Nvidia približuje aplikovanie DLSS 3.5 v Alan Wake 2

Nakoniec tu máme porovnanie zapnutého a vypnutého ray tracingu na maximum. Niektoré scény zjavne upraví viac, niektoré menej.





Nvidia približuje aplikovanie DLSS 3.5 v Alan Wake 2  Nvidia približuje aplikovanie DLSS 3.5 v Alan Wake 2
Nvidia približuje aplikovanie DLSS 3.5 v Alan Wake 2  Nvidia približuje aplikovanie DLSS 3.5 v Alan Wake 2
Páči sa mi! (+5)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Ssd sata + hdd + m2 ssd ? (6)
Ahojte, mam uz par rokov zapojene Ssd sata na ktor...
|Zháňam labo variety kit 01 pre... (1)
Mal by niekto na predaj Labo Variety Kit 01 (Toy-c...
|Dragons dogma 2 (2)
Zdravim, mam otazku ohladne DG2 a to ze ako mam pa...
|Metro séria (6)
Chcem sa len opýtať pre zaujímavosť Metro hry sú u...
|Vetráky: pripojenie 3-pin 5v a... (13)
čafte, mám staručký pc 2017/18 (Z270-i7-7700k) nak...
|Svet, ukrajina, vojny ... (20320)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk