Ascent of Ashes, kolonizačný simulátor inšpirovaný RimWorldom, sa odkladá na budúci rok |
Autori si k srdcu zobrali spätnú väzbu hráčov a zároveň hru prerábajú z Unity do enginu Godot.
Vývojár Vivid Storm Interactive a vydavateľ Camlann Games odložili vydanie hry Ascent of Ashes v Early Access na 1. štvrťrok 2024. Hra, ktorej Early Access vydanie bolo pôvodne naplánované už na 15. novembra, sa blíži k dokončeniu, ale vývojári potrebujú viac času na riešenie spätnej väzby od hráčov.
"Hoci chápeme, že odklad je sklamaním, máme pocit, že našou prioritou je teraz pracovať na reportoch a návrhoch, ktoré priniesla komunita," hovorí Max Hermann, hlavný vývojár a majiteľ spoločnosti Vivid Storm Interactive. "Vaše podnety sme si vzali k srdcu a využijeme ich na vybudovanie pevnejších základov pre Ascent of Ashes."
Okrem toho, že sa Vivid Storm Interactive zaoberá spätnou väzbou komunity, prebieha aj proces migrácie hry Ascent of Ashes na nový herný engine. "V Unity sme sa stretli s problémami, ktoré si vyžiadajú určitý čas pri prechode na nový engine," hovorí Hermann. "Pôvodne sme plánovali portovať Ascent of Ashes na engine Godot po vydaní Early Access, ale po spätnej väzbe od komunity sme si uvedomili, že by sme tento prechod mali urobiť radšej skôr. Získame tak čas na prácu na opravách funkcií, keďže prioritou je pre nás vyladenie základnej hrateľnosti."
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Stellar Blade 118
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 94
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 101
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 96
- Fanúšikovia Escape From Tarkov sú naštvaní, autori vydali 250 dolárovú edíciu s ex 88
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Tomb Raider: Definitive Edition je už aj na PC 45
- Stalker 2 dostal nový Not a Paradise trailer a pridal aj zábery 57
- Microsoft vraj už diskutuje o tom, ako vydať ďalšiu Fallout hru čo najskôr 78 zobraziť viac článkov >