Vývojári Payday a GTFO predstavujú novú kooperačnú akciu Den of Wolves |
Čaká nás ďalšia masívna nálož kooperačnej zábavy od skúsených autorov.
Švédsko štúdio 10 Chambers bolo zložené z veteránov herného priemyslu známych vďaka hrám PAYDAY: The Heist a PAYDAY 2, neskôr prinieslo temnú a poriadne náročnú kooperačnú akciu GTFO. V co-op téme pokračuje, ale vracia sa späť k lúpežiam vo svojej novinke, ktorú predviedlo na The Game Awards - Den of Wolves - s režisérom hry Ulfom Anderssonom naživo na pódiu.
"V minulosti sme pracovali na lúpežných hrách, ktoré sa vo veľkej miere zameriavali na klasickú tematiku bankových lúpeží, sci-fi aspekt nám umožní povýšiť to, čím lúpež môže byť," hovorí Ulf Andersson, zakladateľ a riaditeľ štúdia. "Nemôžete banky vykrádať donekonečna. Den of Wolves bude mať širšiu škálu lúpeží - firemnú špionáž, sabotáže, atentáty - naozaj, sci-fi téma nám umožňuje vyskúšať veľa vecí." Hra bola v predprodukčnej fáze viac ako dva roky a veľa času sa venovalo budovaniu sveta a príbehu okolo neho.
Hra sa odohráva v budúcnosti a privedie nás do Midway City, čo je neregulovaná inovačná metropola v severnej časti Tichého oceánu - založili ju veľké korporácie po tom, čo sa umelá inteligencia stala nezastaviteľným hackerským nástrojom, ktorý zrútil globálne ekonomiky a spôsobil voľný pád dolára. Keďže svet zúfalo potreboval revolúciu v oblasti sieťovej bezpečnosti, mocné investičné firmy podporované farma a ropným priemyslom vyvinuli úplne nový koncept prenosu a ukladania dát: biologické systémy založené na ľudskom mozgu, ktoré sa tak zásadne líšia od tradičnej sieťovej architektúry, že sú pre AI úplne neprístupné.
"Hra nie je otvoreným svetom, ale napriek tomu si nesmierne ceníme budovanie sveta a príbeh, ktorý sme okolo ostrova vybudovali, je rozsiahly. Chceme, aby Midway City pôsobilo ako uveriteľné mesto blízkej budúcnosti, kde sa rozmohol neskorý kapitalizmus a korporácie určujú pravidlá," hovorí Simon Viklund, spoluzakladateľ a riaditeľ pre príbeh a zvuk. "Ako hráč prebývate v podzemí mesta bez akejkoľvek skutočnej identity alebo dokladov a budujete si vzťahy s frakciami, aby ste sa mohli stať kriminálnym bossom na čiernom trhu Midway City, ktorý ponúka prácu na zákazku."
My sme sa na hru mohli pozrieť v Kodani pred pár týždňami a vyzerá naozaj nápadito. Čerpá inšpiráciu z klasických kyberpunkových diel v Amerike, Ázii aj Európe, takže sa tam miesi Blade Runner, Ghost in the Shell alebo aj Dredd. Zasadenie znie zaujímavo a tiež dobre vyzerá. Veľa ďalších informácií však zatiaľ nepoznáme. Hoci hra vyjde najprv na PC na Steame ako Early Access, už teraz je navrhnutá a vyvíjaná tak, aby fungovala aj na konzolách. Zatiaľ nebolo zverejnený žiadny termín vydania.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- PC verzia Ghost of Tsushima zmizla z ponuky 180 krajín 276
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 171
- RECENZIA: Homeworld 3 9
- Nový Lord of the Rings: The Hunt for Gollum film ohlásený, príde v roku 2026 82
- DOJMY: Forgotten but Unbroken 16
- Zábery z natáčania druhej série The Last of Us seriálu 100
- Sarah Bond: Nová Xbox konzola bude zameraná na výkon, každá naša hra príde do Game 83
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Ubisoft oficiálne potvrdil názov Assassin's Creed Shadows pre novú hru, predstaví 42 zobraziť viac článkov >