Nvidia vydala RTX Global Illumination 2.0 funkciu pre vývojárov |
Vizuál sa znovu posunie vpred.
Nvidia predstavila RTX Global Illumination 2.0, teda funkciu, ktorá dokáže globálne prepočítať nasvietenie a odrazy svetla v celej scéne. Teraz v novej verzii pridávajú nové techniky a to:
NRC - Neural Radiance Cache
SHaRC - Spatial Hash Radiance Cache
DDGI - Dynamic Diffuse Global Illumination
V zásade všetky tieto algoritmy, ktorá majú spraviť scény realistickejšími.
Neural Radiance Cache je AI technika, ktorá používa naučené dáta k tomu, aby spravilo presnejšiu globálnu ilumináciu a zároveň ju spravilo aj rýchlejšie hlavne v náročných scénach.
Spatial Hash Radiance Cache (SHaRC) je technika podobná Neural Radiance Cache, ale bez neurálneho spracovania. Tu ju nahrádzajú AI spatial dáta, a funkcia je tak kompatibilná s každou grafickou kartou s ray tracingom. Nemusí mať AI funkcie.
Dynamic Diffuse Global Illumination je technika, ktorá akceleruje samotnú globálnu ilumináciu v path tracingu ponukou neobmedzenými odrazmi svetla v reálnom čase. Prináša tak viacnásobné odrazy bez offline svetelných máp a predpripraveného svetla. Obraz tak bude realistickejší.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- GTA VI dostalo druhý trailer! 304
- RECENZIA: Vivat Slovakia 119
- Mafia: The Old Country dostala gameplay trailer 178
- Alza spustila nové zľavy 19
- RECENZIA: Doom: The Dark Ages 107
- John Wick 5 film začne nový príbeh 43
- Mafia: The Old Country sa bližšie predstavuje v developer streame 92
- Ako vyzerá GTA VI mapa? 50
- Porovnanie GTA V a GTA VI 93
- Grafické karty znovu zlacneli, hlavne RTX 5070ti a RTX 5080, ale už znižuje aj RTX 220 zobraziť viac článkov >