Nvidia vydala RTX Global Illumination 2.0 funkciu pre vývojárov |
Vizuál sa znovu posunie vpred.
Nvidia predstavila RTX Global Illumination 2.0, teda funkciu, ktorá dokáže globálne prepočítať nasvietenie a odrazy svetla v celej scéne. Teraz v novej verzii pridávajú nové techniky a to:
NRC - Neural Radiance Cache
SHaRC - Spatial Hash Radiance Cache
DDGI - Dynamic Diffuse Global Illumination
V zásade všetky tieto algoritmy, ktorá majú spraviť scény realistickejšími.
Neural Radiance Cache je AI technika, ktorá používa naučené dáta k tomu, aby spravilo presnejšiu globálnu ilumináciu a zároveň ju spravilo aj rýchlejšie hlavne v náročných scénach.
Spatial Hash Radiance Cache (SHaRC) je technika podobná Neural Radiance Cache, ale bez neurálneho spracovania. Tu ju nahrádzajú AI spatial dáta, a funkcia je tak kompatibilná s každou grafickou kartou s ray tracingom. Nemusí mať AI funkcie.
Dynamic Diffuse Global Illumination je technika, ktorá akceleruje samotnú globálnu ilumináciu v path tracingu ponukou neobmedzenými odrazmi svetla v reálnom čase. Prináša tak viacnásobné odrazy bez offline svetelných máp a predpripraveného svetla. Obraz tak bude realistickejší.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Mega zľavy spustené 36
- DOJMY: Resident Evil Requiem 25
- DOJMY: Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 28
- Metal Gear Solid Delta: Snake Eater dostal recenzie 42
- Ubisoft potvrdil príchod nového rozšírenia s novým prostredím pre Assassin's Creed 39
- Nvidia znížila ceny svojich RTX 50 Founders kariet v Európe 53
- Gamescom ocenenia boli vyhodnotené 39
- Ubisoft livestream z Gamescomu predviedol očakávané hry 20
- DOJMY: Silent Hill f 20
- World of Tanks 2.0 verzia predstavená 14 zobraziť viac článkov >