Unreal Engine 5.4 vyšiel pre vývojárov a priniesol vyšší výkon a lepšie animácie |
Vývojári už môžu pracovať s 5.4 verziou Unreal enignu.
Vývojári už môžu pracovať s 5.4 verziou Unreal enignu. Ten Epic predstavil na GDC konferencii. Ten priniesol veľké vylepšenia do výkonu, veľký update do Nanite technolológie, kde pribudne tesselacia pre vyššiu kvalitu objektov.
Zaujímavosťou bude Motion Matching, ktorá bude jednoduchou a efektívnou cestou animovania postáv. Je to systém, ktorý bol použitý už vo Fortnite a teraz ho môžu používať všetci vývojári. Neskôr tento rok vydajú aj sample projekt, ktorý prinesie 5000 AAA animácii vytvorených z high-end motion capturingu. K tomu vďaka LEGO Fortnite dostanú autori Control Rig a Sequencer utility. Zároveň framework na procedurálne generovanie dostal tiež veľké vylepšenia.
Čo sa týka výkonu 5.4 verzia Epic sa teraz zameral na výkon renderingu a oveľa ľahšie by teraz autori mali získať 60 fps hry.
Unreal engine 5.4 sa už ukázal aj v prvom videu na Marvel 1943: Rise of Hydra
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Budú toto tituly z vianočnej rozdávačky Epicu? Bude rozdávať aj RDR2? 49
- Nové zľavy pred Vianocami 31
- Avatar: Oheň a Popol má zatiaľ najnižšie hodnotenia zo série 40
- Mobily so 4GB pamäťou sa vrátia, niektoré hi-endy zrejme klesnú na 12GB 87
- RECENZIA: Terminator 2D: NO FATE 58
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 71
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 49
- Warner Bros. oficiálne zamietol ponuku Paramountu, Netflix rozbehol promo kampaň 31
- LEGO výpredaje začali 7
- Kingston varuje, že nedostatok SSD sa v nasledujúcom mesiaci ešte zhorší 32 zobraziť viac článkov >












