Microsoft pripravuje akceleráciu ray tracingu s využitím SSD |
Ray tracing je pomalý, a tak firmy hľadajú možnosti, ako ho zrýchliť
Microsoft si práve patentoval systém na nové rozšírenie ray tracingu v DXR API vo Windows systéme. Bolo by to vylepšenie aktuálneho procesu ray tracingu na akceleráciu s využitím SSD. Ten by ako umožnil znížiť nároky na pamäť v grafických kartách, tak by ray tracing zrýchlil.
Viac menej by sa cache ray tracingu ukladala na SSD disk (alebo aj RAM pamäte, ak by bolo dostatok miesta), aby sa nemuseli rôzne prvky znovu prepočítavať a následne by sa sekvencie podľa potreby využili. V spolupráci s Direct IO by to umožnilo akceleráciu ray tracingu.
Zatiaľ ťažko povedať, či by stačila rýchlosť PCIe 4 diskov, alebo už by už na to bolo ideálne PCIe 5. Záleží zrejme koľko dát by sa ukladalo a koľko by ich grafická karta potrebovala načítavať pri jednotlivých frejmoch.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Assassin's Creed Shadows 140
- Assassin's Creed Shadows dostáva recenzie 63
- Prvé zábery z filmu Mortal Kombat 2 odhalené 30
- God of War Ragnarök dostane budúci týždeň Dark Odyssey Collection update 29
- DOJMY: Titan Quest II 20
- RECENZIA: Monster Hunter Wilds 38
- Čeština pre Assassin's Creed Shadows je už dostupná na stiahnutie 40
- Ako si nainštalovať AI chat bot lokálne? Ktorý z nich má aj dobrú slovenčinu? 18
- DOJMY: Commandos: Origins volí taktiku "od fanúšikov pre fanúšikov" 18
- Stalker 2 dostal patch 1.3 37 zobraziť viac článkov >