Microsoft pripravuje akceleráciu ray tracingu s využitím SSD |
Ray tracing je pomalý, a tak firmy hľadajú možnosti, ako ho zrýchliť
Microsoft si práve patentoval systém na nové rozšírenie ray tracingu v DXR API vo Windows systéme. Bolo by to vylepšenie aktuálneho procesu ray tracingu na akceleráciu s využitím SSD. Ten by ako umožnil znížiť nároky na pamäť v grafických kartách, tak by ray tracing zrýchlil.
Viac menej by sa cache ray tracingu ukladala na SSD disk (alebo aj RAM pamäte, ak by bolo dostatok miesta), aby sa nemuseli rôzne prvky znovu prepočítavať a následne by sa sekvencie podľa potreby využili. V spolupráci s Direct IO by to umožnilo akceleráciu ray tracingu.
Zatiaľ ťažko povedať, či by stačila rýchlosť PCIe 4 diskov, alebo už by už na to bolo ideálne PCIe 5. Záleží zrejme koľko dát by sa ukladalo a koľko by ich grafická karta potrebovala načítavať pri jednotlivých frejmoch.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Mega zľavy spustené 38
- DOJMY: Resident Evil Requiem 25
- DOJMY: Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 28
- Metal Gear Solid Delta: Snake Eater dostal recenzie 42
- Ubisoft potvrdil príchod nového rozšírenia s novým prostredím pre Assassin's Creed 39
- Nvidia znížila ceny svojich RTX 50 Founders kariet v Európe 53
- Gamescom ocenenia boli vyhodnotené 40
- DOJMY: Silent Hill f 20
- Ubisoft livestream z Gamescomu predviedol očakávané hry 20
- DOJMY: Directive 8020 11 zobraziť viac článkov >