Xcom dizajnér hovorí, že AAA hry sú dnes v ťažkej situácii |
Nie je to žiadne tajomstvo, že aktuálny stav herného biznisu veľmi AAA titulom nepraje.
Nie je to žiadne tajomstvo, že aktuálny stav herného biznisu veľmi AAA titulom nepraje. Totiž tieto tituly sa vyvíjajú dlho, sú drahé a za posledný rok znovu výrazne zdraželi a zároveň sa ich publikum nerozširuje. Firmy tak idú na šťastie, či sa im podarí titul preplatiť a dostať do zisku. Respektíve skúšajú ponúkať aj predražené edície len s malými bonusmi, aby získali pár dolárov naviac
Teraz sa k tomu vyjadril dizajnér z Firaxisu Jake Solomon, ktorý pracoval na Xcome, Civilizácii alebo Midnight Suns, ktoré mu veľmi nevyšlo. Teraz si spravil svoje Midsummer štúdio.
Čo si myslíte o stave odvetvia po všetkých prepúšťaniach?
Úprimne, je to hrozné. Príliš veľa ľudí prišlo o prácu a to je neuveriteľne frustrujúce. Preto bolo v posledných mesiacoch príjemné zamestnávať ľudí. Bolo to pre veľa ľudí hrozné a dúfajme, že s rastúcim štúdio môžeme niektorým ďalším poskytnúť skvelý domov.
Momentálne je to na trhu drsné. Existujú tieto neuveriteľné, over-the-top AAAA hry, ktoré nie je možné nasledovať. Tiež vidíte úžasné AA špecializované hry, ktoré sú sústredenejšie a úspešnejšie. AAA sedí v tomto nepríjemnom strede, kde je to veľmi drahé a je aj ťažké pokryť náklady.
Zrejme to osobne pozná z Midnight Suns, ktoré bolo zle nadizajnované na svoju cieľovku a úplne finančne prepadlo. Nakoniec, preto sám so svojou novou firmou ide skôr do AA spektra, kde titul zaujme dokáže dobre zarobiť pri prijateľných nákladoch.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 76
- Plánujete kúpiť štvorkolku? Čo takto osemvrtuľovku Jetson One? 20
- Amech roky vedel, že jeho teplovodivá pasta SGT-4 poškodzuje chladiče a procesory 39
- RECENZIA: Painkiller 25
- Chcete byť Pro hráčom v Battlefielde 6? Priplatíte si. 82
- Aké ceny teraz majú grafické karty? 40
- OLED monitory sú už v cenách pod 500 eur 154
- Novembrové hry 31
- Ako vyzerá GTA IV s path tracingom cez RTX Remix? 31
- RECENZIA: Farthest Frontier 7 zobraziť viac článkov >













