Avowed prešiel na Unreal engine 5.3 |
Unreal Engine 5 je stále vo vývoji a nové verzie pridávajú nové možnosti a optimalizácie.
Hry vyvíjané na Unreal Engine 5 to nemajú také jednoduché, keďže nové verzie enginu neustále prichádzajú, zlepšujú výkon a možnosti a ideálne je pre nich vždy prejsť na novú verziu. To však vždy zaberie čas a nie každá firma to stihne. Aktuálne Epic vydal Unreal engine 5.4, ale napríklad vyvíjané hry ešte len prechádzajú na 5.3 verziu.
Hellblade II, myslím, bol len na 5.2 verzii, ktorý vyzerá parádne, ale už nestihol prejsť na 5.3. Tá medzitým priniesla ďalšie optimalizácie a ďalšie efekty a 5.4 je znovu ďalej a hlavne sa v nej autori zamerali na výkon.
Avowed, ktorý má vyjsť na jeseň, pôvodne začínal vývoj na Unreal Engine 4, ale pred dvomi rokmi ho preportovali na Unreal engine 5 a podľa informácií aktuálne prešiel na verziu 5.3. Firme s tým pomáhal Xbox tech tím a Coalition, ktoré sa už roky zaoberá týmto enginom a spolupracuje s Epicom na optimalizácii enginu pre Xbox. Popritom na ňom pripravujú aj Gears 6.
Pre Avowed by bolo ideálne, keby stihlo aj prechod na 5.4 verziu, keďže práve tá by mu pomohla k vyšším rozlíšeniam a hlavne sa v nej ľahšie na konzolách dosahuje 60 fps.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Rusko zhabalo majetok prevádzkovateľovi World of Tanks v krajine, hráčov však uisť 61
- CD Projekt prvý raz ukázal The Witcher IV 345
- Mladý James Bond sa ukázal na prvom videu k 007 First Light hre 76
- Resident Evil 9: Requiem bolo predstavené, rovno dostalo dátum 125
- RECENZIA: Tainted Grail: The Fall of Avalon 11
- Fake AI startup používal k odpovediam 700 indických inžinierov 25
- Assassin's Creed Black Flag remake prichádza, možno bude čoskoro predstavené 41
- Leaknuté video z Battlefieldu ukazuje deštrukciu 65
- Summer Game Fest začne večer o 23:00 88
- Unreal Engine 5.6 ukázal nové funkcie 67 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox Series X|S Vývoj: Microsoft / Obsidian Štýl: RPG / Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|