Po desiatich rokoch prehovoril AI vývojár o vývoji Total War: Rome 2 |
Je tomu už 10 rokov, odkedy vyšlo pokračovanie legendárneho Rome: Total War a dostatočne dlhý čas na to, aby sa vtedajší vývojári odhodlali popísať, ako to vlastne s jeho nechvalným launchom bolo.
Je tomu už 10 rokov, odkedy vyšlo pokračovanie legendárneho Rome: Total War a dostatočne dlhý čas na to, aby sa vtedajší vývojári odhodlali popísať, ako to vlastne s jeho nechvalným launchom bolo.
Od špeciálne upravených verzií hry pre recenzentov, ktoré mali lepší výkon, cez požiadavky na otupenie AI, až po už dlhšie známe problémy s manažérmi, ktorí z pohľadu SEGA-y lámu s každým novým titulom rekordy. Sú to veci, ktoré sa podľa autora a nedávnych vyjadrení nespokojných zamestnancov za tých desať rokov až tak výrazne nezmenili.
Treba však dodať, že po vydaní hra dostala rozsiahlu podporu, autori začali spolupracovať s komunitou a vylepšovali hru.
Uvidíme, či sa Creative Assembly v tomto niekedy podarí prekročiť svoj tieň. O to väčšmi by si to želali fanúšikovia, ktorí už netrpezlivo čakajú na Medieval 3 s podobným nadšením, ako pred desiatimi rokmi čakali práve na Rome 2.
Samotný článok nájdete tu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 20
- DOJMY: The Blood of Dawnwalker 37
- iPhone 17, iPhone Air, Air Pods 3 a nové Watch hodinky predstavené 124
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 99
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants 9
- Štvrtá séria Witcher seriálu ukazuje zábery a poster 85
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 36
- DOJMY: The Expanse: Osiris Reborn 18
- Spotify bude konečne podporovať lossless kvalitu hudby 62
- RECENZIA: Stellar Blade 6 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: SEGA / Creative Assembly Štýl: Stratégia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|