Po desiatich rokoch prehovoril AI vývojár o vývoji Total War: Rome 2 |
Je tomu už 10 rokov, odkedy vyšlo pokračovanie legendárneho Rome: Total War a dostatočne dlhý čas na to, aby sa vtedajší vývojári odhodlali popísať, ako to vlastne s jeho nechvalným launchom bolo.
Je tomu už 10 rokov, odkedy vyšlo pokračovanie legendárneho Rome: Total War a dostatočne dlhý čas na to, aby sa vtedajší vývojári odhodlali popísať, ako to vlastne s jeho nechvalným launchom bolo.
Od špeciálne upravených verzií hry pre recenzentov, ktoré mali lepší výkon, cez požiadavky na otupenie AI, až po už dlhšie známe problémy s manažérmi, ktorí z pohľadu SEGA-y lámu s každým novým titulom rekordy. Sú to veci, ktoré sa podľa autora a nedávnych vyjadrení nespokojných zamestnancov za tých desať rokov až tak výrazne nezmenili.
Treba však dodať, že po vydaní hra dostala rozsiahlu podporu, autori začali spolupracovať s komunitou a vylepšovali hru.
Uvidíme, či sa Creative Assembly v tomto niekedy podarí prekročiť svoj tieň. O to väčšmi by si to želali fanúšikovia, ktorí už netrpezlivo čakajú na Medieval 3 s podobným nadšením, ako pred desiatimi rokmi čakali práve na Rome 2.
Samotný článok nájdete tu.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 127
- Nový Stargate seriál je v príprave, pracujú na ňom aj ľudia z pôvodných sérií 37
- PlayStation predstavilo svoje Black Friday zľavy 59
- Slovenský superpočítač PERUN dosiahol historický úspech v rebríčku TOP500 najvýkon 36
- Mafia: The Old Country dostane Free Ride Update už zajtra 20
- Valve naznačuje cenu pripravovaného Steam Machine 109
- Aký mobil pod vianočný stromček? Lacný, strednú triedu, alebo drahý? 22
- Filmová recenzia: Potkani: Príbeh zo sveta Zaklínača 14
- RECENZIA: Where Winds Meet 29
- EU konečne zruší odsúhlasovanie cookies, zavádza digitálnu peňaženku a upravuje p 49 zobraziť viac článkov >
|
PC
Vývoj: SEGA / Creative Assembly Štýl: Stratégia Web: domovská stránka hry
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||














