Po desiatich rokoch prehovoril AI vývojár o vývoji Total War: Rome 2 |
Je tomu už 10 rokov, odkedy vyšlo pokračovanie legendárneho Rome: Total War a dostatočne dlhý čas na to, aby sa vtedajší vývojári odhodlali popísať, ako to vlastne s jeho nechvalným launchom bolo.
Je tomu už 10 rokov, odkedy vyšlo pokračovanie legendárneho Rome: Total War a dostatočne dlhý čas na to, aby sa vtedajší vývojári odhodlali popísať, ako to vlastne s jeho nechvalným launchom bolo.
Od špeciálne upravených verzií hry pre recenzentov, ktoré mali lepší výkon, cez požiadavky na otupenie AI, až po už dlhšie známe problémy s manažérmi, ktorí z pohľadu SEGA-y lámu s každým novým titulom rekordy. Sú to veci, ktoré sa podľa autora a nedávnych vyjadrení nespokojných zamestnancov za tých desať rokov až tak výrazne nezmenili.
Treba však dodať, že po vydaní hra dostala rozsiahlu podporu, autori začali spolupracovať s komunitou a vylepšovali hru.
Uvidíme, či sa Creative Assembly v tomto niekedy podarí prekročiť svoj tieň. O to väčšmi by si to želali fanúšikovia, ktorí už netrpezlivo čakajú na Medieval 3 s podobným nadšením, ako pred desiatimi rokmi čakali práve na Rome 2.
Samotný článok nájdete tu.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Mega zľavy spustené 30
- RECENZIA: Lies of P: Overture 41
- Mafia: The Old Country sa bude ďalej rozširovať 40
- Toto je poriadny handheld! Má v sebe RTX 4090. 39
- Blizzard pravdepodobne odhalil novú triedu pre Diablo 4 42
- Battlefield 6 - analýza deštrukcie a grafiky 65
- CrisisX ponúkne 1200 kilometrov štvorcových otvoreného sveta 19
- Mafia: The Old Country sa pochválila svojimi číslami 36
- Battlefield sa postupne stane každoročným titulom 67
- RECENZIA: Heretic + Hexen 13 zobraziť viac článkov >
|
PC
Vývoj: SEGA / Creative Assembly Štýl: Stratégia Web: domovská stránka hry
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||















