Sony: PlayStation štúdiá budú ďalej vyvíjať hitovky |
Sony tento rok neprinieslo veľký titul, ale firma ubepzečuje, že nastaví vývoj tak, aby zaistili postupné vydávanie takýchto titulov.
Sony v hovore k aktuálnej finančnej správe ubezpečuje, že PlayStation Studios plánuje "konzistentne a postupne" vydávať hitové hry. Dodáva, že SIE sa teraz snaží vylepšiť svoj vývojový proces a lepšie nastaviť plánovanie vydaní, aby to zaistili. Konkrétne k tomu povedali, že Studio Business Group "posilňuje riadenie plánov vývoja a optimalizuje vývojové projekty s cieľom dôsledne a nepretržite vydávať úspešné tituly."
Medzitým sa Platform Business Group zameria na „udržiavanie a rozširovanie“ počtu aktívnych používateľov PlayStation a zároveň posilňuje zapojenie používateľov. Primárnym cieľom je „vytvoriť stabilnú zárobkovú základňu“.
Ide o to, že SIE tento rok nevydalo blockbuster titul a do konca roka majú zatiaľ naplánované len tri menšie a to Concord, Astro Bot a Lego Horizon Adventures. Pritom Lego bude prvá hra, ktorá vyjde aj mimo PS a PC a to na Switch.
Minulý štvrťrok hovorili, že bojujú s tým, aby udržali ziskové marže a to napriek vydávaniu veľkých titulov. Zisky nie sú dostatočné. Medzitým reštrukturalizovali Playstation divíziu, kde bolo prepustených cez 900 ľudí a vytvorili novú štruktúru vedenia v SIE, v ktorom si vedenie rozdelili Hermen Hulst a Hideaki Nishina.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 70
- RECENZIA: Test Drive Unlimited: Solar Crown 104
- Nový Battlefield ukazuje prvý koncept, bude umiestnený v modernej dobe 106
- DPH pôjde budúci rok hore, ako to ovplyvní ceny? 711
- RECENZIA: Harry Potter: Quidditch Champions 47
- RECENZIA: Frostpunk 2 11
- PS5 Pro je pre superfanúšikov, hovoria analytici 238
- V PlayStation 6 mohol byť aj Intel čip, ale nakoniec sa Sony rozhodlo pre AMD 123
- Ako jednotlivé hry vylepšuje PS5 Pro konzola? 171
- Ako PS5 Pro pomôže PS5 hrám? GTA VI nemusí rozbehnúť na 60 fps 260 zobraziť viac článkov >