Autori Stellar Blade hovoria, že pokračovanie sa zameria na absentujúci príbeh a prestrihové scény |
Samotným hráčom stačí hlavná hrdinka..
Režisér hry Stellar Blade Hyung-tae Kim priznal, že pôvodná hra mala slabší príbeh najmä kvôli škrtom v produkcii. Množstvo plánovaných prestrihových scén sa totiž nikdy nerealizovalo – štúdio muselo šetriť a nemalo dostatok ľudí ani systému na tvorbu naratívne zameraných hier.
Výsledkom bolo, že viacero scén o svete, postavách či motiváciách hlavnej hrdinky Eve (vrátane vysvetlenia, prečo tak často mení oblečenie) sa do hry nedostalo. Zrušených bolo aj viacero dejových línií vedľajších postáv a NPC. Nie, že by to bol potrebný smer, keďže veľa hráčov bavilo niečo iné a scény skôr nudili (mimo akčných prestrihov), rozhovory neboli nejaké duchaplné, príbeh minimalistický, ale uvidíme, čo ponúknu nabudúce.
Po úspechu hry sa však štúdio Shift Up chce k pôvodnému zámeru vrátiť a pripravovaný Stellar Blade 2 má obsahovať všetky chýbajúce naratívne prvky – vrátane pôvodne plánovaného príbehového DLC. Autori však nechcú dopĺňať príbeh do jednotky dodatočne, pretože by to mohlo narušiť existujúce lore.
Všetka energia tímu je zatiaľ sústredená na PC verziu Stellar Blade, no vývoj pokračovania by sa mal naplno rozbehnúť po jej vydaní. Kim dúfa, že hra vyjde v roku 2027, no zároveň upozorňuje, že ide o ambiciózny projekt, ktorý má byť vyvrcholením snahy celého štúdia.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Sam Altman z OpenAI hovorí, že jeden príkaz v ChatGPT spotrebuje pätnástinu čajove 49
- The Witcher 3 by mal dostať nové DLC 66
- Článok: Nintendo Switch 2 60
- Ceny PlayStation Plus porastú 142
- Nové mega zľavy spustené 38
- RECENZIA: Dune: Awakening 30
- RECENZIA: The Alters 27
- Článok: Dnes by Dead Space nedostal zelenú - vydavatelia sa boja riskovať 17
- Prichádza ohlásenie okolo Red Dead Redemption značky? 60
- MindsEye podľa očakávaní kvalitou neohúrilo 73 zobraziť viac článkov >
PC
PS5 Vývoj: Sony / Shift Up Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|