20 rokov značky Lenovo na Slovensku - dve desaťročia s úspešným predajcom počítačov a notebookov |
Okrem toho ponúka riešenia v oblasti hybridného cloudu, smartfónov a tabletov.
Spoločnosť Lenovo si tento rok pripomína 20 rokov úspešného pôsobenia na Slovensku. Jej príbeh sa začal v roku 2005, keď presunula svoje centrum zdieľaných služieb zo Škótska do Bratislavy. Odvtedy sa vypracovala na lídra trhu s podielom 30 %, čo v priemere predstavuje až 700 predaných zariadení denne.
„Lenovo je aj na Slovensku v súčasnosti lídrom v predaji počítačov a notebookov. Za úspechom stojí dlhodobá stratégia zameraná na systematický rast, budovanie vzťahov s partnermi a vytváranie silného tímu odborníkov. Dôležitú úlohu zohrala aj schopnosť reagovať na meniace sa potreby zákazníkov a flexibilne prispôsobovať ponuku“. hovorí Vladimir Varzaly, Country Sales Manager Lenovo Slovensko.
Značka Lenovo dnes pôsobí ako komplexný technologický partner. Okrem tradičných počítačov a notebookov ponúka riešenia v oblasti hybridného cloudu, smartfónov pod značkou Motorola, tabletov či infraštruktúrnych systémov. Stále väčší dôraz kladie aj na využitie umelej inteligencie a udržateľné technológie.
„Po akvizícii IBM sa spoločnosť Lenovo stala globálnou značkou, no vtedy nás ešte veľa ľudí nepoznalo. Dnes nás už netreba predstavovať. Sme technologickým partnerom pre najvyspelejší šport na svete – Formulu 1 – a čoskoro aj pre najpopulárnejší – futbalové majstrovstvá sveta. Z firmy zameranej na obchod sme sa stali globálnym hráčom pokrývajúcim celé technologické spektrum – od vreckových zariadení až po cloudové riešenia,“ uviedol David Reilly, Výkonný riaditeľ a Site líder Lenovo Slovensko.
Aktuálne spoločnosť Lenovo v bratislavskom centre zdieľaných služieb zamestnáva viac ako 1 100 ľudí, ktorí poskytujú podporu pre región EMEA v oblastiach ako technická podpora, plánovanie výroby, logistika, administratíva či HR. Spoločnosť si dlhodobo udržiava jednu z najnižších mier fluktuácie medzi centrami zdieľaných služieb v Bratislave, čo odráža systematickú prácu s firemnou kultúrou a prostredím.
„Kultúra firmy nie je to, čo máme napísané na webstránke, ale to, ako sa zamestnanci cítia v nedeľu večer. Aj preto je naším cieľom vytvárať prostredie, v ktorom ľudia môžu rásť, byť sami sebou a zároveň formovať budúcnosť technológií,“ dodáva Martin Páleník, HR riaditeľ Lenovo Slovensko.
Spoločnosť zároveň investuje do iniciatív, ktoré zlepšujú pracovné prostredie a zvyšujú angažovanosť zamestnancov. Interné školenie prvej pomoci pre mentálne zdravie absolvovalo nedávno viac než 70 pracovníkov a získalo pozitívne odozvy. Spoločnosť Lenovo dlhodobo spolupracuje aj s externými partnermi na vzdelávaní detí a seniorov v oblasti kyberbezpečnosti a digitálnych zručností.
Pri príležitosti výročia svojho pôsobenia na Slovensku spoločnosť Lenovo počas výročného podujatia ocenila svojich dlhoročných obchodných partnerov a distribútorov. Tí zohrávajú kľúčovú úlohu pri zabezpečovaní dodávok technológií naprieč všetkými segmentmi – od individuálnych spotrebiteľov až po veľké podniky a verejný sektor.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Mafia: The Old Country 146
- Battlefield 6 beta preload je už spustený 117
- PS6 má byť výkonom na úrovni 9070XT, nový Xbox mierne vyššie, na úrovni RTX 5080 120
- Hideo Kojima kritizuje herný priemysel, hovorí, že väčšina hier je rovnaká 128
- Recenzie na Mafia: The Old Country vychádzajú 43
- DOJMY: Titan Quest II 37
- Článok: Mafia: The Old Country - Cesta na Sicíliu za koreňmi organizovaného zločinu 3
- Magnus procesor pre ďalší Xbox má ponúknuť flexibilitu, ktorá bude konkurovať PC, 103
- Ako PlayStation 5 konzola predala 80 miliónov kusov, Sony hovorí, že z hardvérovéh 63
- Epic vyhral súd nad Google, firma musí otvoriť Android 77 zobraziť viac článkov >