Fanúšikovský remake Counter-Strike 1.6 s názvom CS: Legacy narazil na právne problémy s Valve |
Problémy sú najmä s používaním duševného vlastníctva.
Plány na vydanie fanúšikovského remaku Counter-Strike 1.6 s názvom CS: Legacy, ktorý mal oživiť túto klasiku v Source Engine s kombináciou pôvodných a nových materiálov, narazili na tvrdú stenu. Vývojári projektu sa stretli s právnymi otázkami zo strany spoločnosti Valve Corporation, čo samozrejme ohrozuje pôvodne ohlásený termín vydania v predbežnom prístupe už tento rok.
Vývojový tím stojaci za CS: Legacy prostredníctvom príspevku na Twitteri informoval verejnosť o týchto komplikáciách. Tie vznikli najmä v súvislosti s používaním duševného vlastníctva (IP) a herných prostriedkov patriacich spoločnosti Valve. Hoci táto situácia nemusí nevyhnutne znamenať okamžité zrušenie celého projektu alebo vážnejšie právne problémy, oficiálne vydanie sa môže predĺžiť. To aj preto, že sú na stole stále nejasnosti ohľadom podmienok používania spoločnosti Valve. Vývojári však prejavili ochotu implementovať všetky potrebné úpravy, aby projekt spĺňal požiadavky vývojára pôvodnej hry.
Vývojári majú aj plán B
Ak by spoločnosť Valve rozhodla o úplnom ukončení vývoja remaku Counter-Strike, tím naznačil možnosť prepracovania projektu na úplne inú hru, čím by aspoň ich úsilie nebolo kompletne márne. Zatiaľ nepomenované dielo by sa zameralo na herné prvky inšpirované "Quake-štýlom pohybu, presnými streľbami a silnými prestrelmi cez steny". Okrem toho by hru charakterizovala "silná, jedinečná vizuálna identita a príbeh inšpirovaný akčnými filmami z 90. rokov". Avšak keďže zatiaľ ide iba o hypotetický scenár, nie je jasné, či by išlo o arénovú strieľačku, čím by sa hra naozaj dištancovala od FPS remaku.
Uvidíme teda, ako sa ešte Valve postaví k CS: Legacy, a či povolí aj tretej strane dať ľuďom aspoň štipku nostalgického zážitku. Budúcnosť projektu tak teraz závisí iba od výsledku diskusií a prípadných dohôd.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 17
- RECENZIA: Ninja Gaiden 4 39
- Shuhei Yoshida tvrdí, že grafický výkon v PlayStation konzolách dosiahol svoj limi 73
- RECENZIA: The Outer Worlds 2 31
- USB-C bude musieť byť v EU aj v nabíjačkách a zdrojoch 37
- RECENZIA: Darkenstein 3D 11
- Sarah Bond: Nový Xbox bude veľmi hi-end a veľmi prémiový 110
- Bližší pohľad na novú verziu PlayStation 5 Pro a aj nový Dualsense 25
- Battlefield 6 predstavuje prvú sezónu 79
- Bývalý šéf Assassin’s Creed objasnil svoj odchod: Ubisoft ma požiadal, aby som ods 36 zobraziť viac článkov >
















