Samsung poletí so Supermanom |
Samsung sa spojil s Warnerom a licencovali si Supermana na promo.
Samsung oznámil globálne partnerstvo s Warner Bros. a DC Studios pri príležitosti premiéry filmu Superman, ktorý je prvým dielom reštartovaného filmového univerza DC Studios pod vedením režiséra Jamesa Gunna. Nový Superman vstupuje do kín 9. júla a Samsung to sprevádza rozsiahlymi aktivitami pre fanúšikov aj digitálnym obsahom.
Kampaň s heslom It’s not just big. It’s super big sa zameriava na zážitok zo sledovania Supermana na super veľkých televízoroch Samsung s uhlopriečkou 98 až 115 palcov, ktoré prinášajú vysoký kontrast, plynulý obraz a AI vylepšenia.
Okrem domácich obrazoviek si záujemcovia môžu užiť Supermanove dobrodružstvá aj na verejných priestranstvách – v Londýne sa objavia novinové stánky inšpirované Daily Planet, v Ázii zas veľké interaktívne inštalácie a fotokútiky.
Samsung Art Store navyše sprístupnil limitovanú kolekciu desiatich digitálnych umeleckých diel s motívom Supermana, ktorú si majitelia televízorov The Frame a ďalších modelov Samsung môžu bezplatne stiahnuť do 31. augusta. Fanúšikovia sa tiež môžu zapojiť do celosvetovej výzvy na sociálnych sieťach a súťažiť o exkluzívne ceny vrátane 98-palcového televízora.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 123
- Takmer 10 minút hrateľnosti z Mafia: The Old Country 156
- OpenAI o1 model sám seba skopíroval na externý disk, ako istotu pred vypnutím, Cla 73
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 62
- Júlové hry 17
- RECENZIA: System Shock 2: 25th Anniversary Remaster 30
- Nové Alza dni zľavy spustené 17
- Fanúšikovský remake Counter-Strike 1.6 s názvom CS: Legacy narazil na právne probl 19
- Letný Steam výpredaj už pomaly končí 56
- Zomrel Julian McMahon, ktorý stvárnil Doctora Dooma 19 zobraziť viac článkov >