Samsung poletí so Supermanom |
Samsung sa spojil s Warnerom a licencovali si Supermana na promo.
Samsung oznámil globálne partnerstvo s Warner Bros. a DC Studios pri príležitosti premiéry filmu Superman, ktorý je prvým dielom reštartovaného filmového univerza DC Studios pod vedením režiséra Jamesa Gunna. Nový Superman vstupuje do kín 9. júla a Samsung to sprevádza rozsiahlymi aktivitami pre fanúšikov aj digitálnym obsahom.
Kampaň s heslom It’s not just big. It’s super big sa zameriava na zážitok zo sledovania Supermana na super veľkých televízoroch Samsung s uhlopriečkou 98 až 115 palcov, ktoré prinášajú vysoký kontrast, plynulý obraz a AI vylepšenia.
Okrem domácich obrazoviek si záujemcovia môžu užiť Supermanove dobrodružstvá aj na verejných priestranstvách - v Londýne sa objavia novinové stánky inšpirované Daily Planet, v Ázii zas veľké interaktívne inštalácie a fotokútiky.
Samsung Art Store navyše sprístupnil limitovanú kolekciu desiatich digitálnych umeleckých diel s motívom Supermana, ktorú si majitelia televízorov The Frame a ďalších modelov Samsung môžu bezplatne stiahnuť do 31. augusta. Fanúšikovia sa tiež môžu zapojiť do celosvetovej výzvy na sociálnych sieťach a súťažiť o exkluzívne ceny vrátane 98-palcového televízora.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 13
- RECENZIA: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater 28
- DOJMY: Heroes of Might and Magic: Olden Era 36
- Windows 10 podpora dnes skončila, ale môžete si ju predĺžiť na ďalší rok 143
- Článok: ROG Xbox Ally X 85
- Čo AMD prinesie do RDNA 5 GPU čipov? 83
- Black Myth: Wukong dostáva veľkú aktualizáciu s vylepšeným výkonom na PC a PS5 47
- Chat3D - AI revolúcia v 3D modelovaní 29
- Tomonobu Itagaki zomrel vo veku 58 rokov 20
- ChatGPT sa čoskoro otvorí aj na erotické témy 51 zobraziť viac článkov >