Samsung poletí so Supermanom |
Samsung sa spojil s Warnerom a licencovali si Supermana na promo.
Samsung oznámil globálne partnerstvo s Warner Bros. a DC Studios pri príležitosti premiéry filmu Superman, ktorý je prvým dielom reštartovaného filmového univerza DC Studios pod vedením režiséra Jamesa Gunna. Nový Superman vstupuje do kín 9. júla a Samsung to sprevádza rozsiahlymi aktivitami pre fanúšikov aj digitálnym obsahom.
Kampaň s heslom It’s not just big. It’s super big sa zameriava na zážitok zo sledovania Supermana na super veľkých televízoroch Samsung s uhlopriečkou 98 až 115 palcov, ktoré prinášajú vysoký kontrast, plynulý obraz a AI vylepšenia.
Okrem domácich obrazoviek si záujemcovia môžu užiť Supermanove dobrodružstvá aj na verejných priestranstvách - v Londýne sa objavia novinové stánky inšpirované Daily Planet, v Ázii zas veľké interaktívne inštalácie a fotokútiky.
Samsung Art Store navyše sprístupnil limitovanú kolekciu desiatich digitálnych umeleckých diel s motívom Supermana, ktorú si majitelia televízorov The Frame a ďalších modelov Samsung môžu bezplatne stiahnuť do 31. augusta. Fanúšikovia sa tiež môžu zapojiť do celosvetovej výzvy na sociálnych sieťach a súťažiť o exkluzívne ceny vrátane 98-palcového televízora.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Severokórejský infiltrátor odhalený v Amazone vďaka oneskoreniu klávesnice 24
- Nové zľavy pred Vianocami 35
- Avatar: Oheň a Popol má zatiaľ najnižšie hodnotenia zo série 40
- Aká je ponuka TV? Ktorý televízor kúpiť na Vianoce? 27
- Warner Bros. oficiálne zamietol ponuku Paramountu, Netflix rozbehol promo kampaň 36
- Epic Games Store zadarmo rozdáva Eternights 6
- Filmová recenzia: Avatar: Oheň a popol 34
- Avatar 4 a Avatar 5 majú potvrdené dátumy, trojka už má za sebou prvý víkend, v kt 44
- Epic rozdáva Jotunnslayer: Hordes of Hel 17
- Epic rozdáva hru Blood West 5 zobraziť viac článkov >













