Tvorca BioShocku je rád že nemusí do svojej hry Judas zapracovať live prvky |
2K Games ho do live prvkov netlačí, ale zjavne ani do dokončenia hry.
Ken Levine, tvorca BioShocku, po dlhšom čase opäť prehovoril o pripravovanej hre Judas. V rozhovore pre Nightdive Studios vyjadril vďačnosť, že jeho tím v štúdiu Ghost Story Games nemusí do hry vkladať live service prvky či mikrotransakcie.
Podľa jeho slov vydavateľ Take-Two Interactive umožnil tvorcom sústrediť sa výlučne na príbeh a zážitok pre jedného hráča.
Levine vysvetlil, že Judas má byť „staromódna“ singleplayer hra v duchu titulov, na ktorých vyrastal. Pripomenul, že hoci rozumie, prečo mnohé štúdiá hľadajú dodatočné formy príjmov, jeho ambíciou je vytvárať hry bez „postranných úmyslov“, ktoré len zabávajú a ponúkajú kompletný zážitok bez ďalších poplatkov.
Zároveň sa vyjadril k trendom v odvetví, ktoré podľa neho nie vždy idú v prospech hráčov. Ako príklad úspešných tradičných hier bez agresívnej monetizácie spomenul Baldur’s Gate 3, Cyberpunk 2077, The Witcher 3 či Kingdom Come: Deliverance II. Práve tieto tituly ukazujú, že hráči oceňujú kompletný singleplayer obsah.
Nové konkrétne detaily o Judas zatiaľ nezverejnil, vrátane dátumu vydania. Nie je však vylúčené, že ďalšie informácie prídu na Gamescome alebo The Game Awards. Medzitým zostáva aj nový BioShock stále v nedohľadne.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 12
- RECENZIA: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater 28
- DOJMY: Heroes of Might and Magic: Olden Era 36
- Windows 10 podpora dnes skončila, ale môžete si ju predĺžiť na ďalší rok 143
- Článok: ROG Xbox Ally X 81
- Čo AMD prinesie do RDNA 5 GPU čipov? 83
- Black Myth: Wukong dostáva veľkú aktualizáciu s vylepšeným výkonom na PC a PS5 47
- Chat3D - AI revolúcia v 3D modelovaní 29
- Tomonobu Itagaki zomrel vo veku 58 rokov 20
- ChatGPT sa čoskoro otvorí aj na erotické témy 51 zobraziť viac článkov >