Tvorca BioShocku je rád že nemusí do svojej hry Judas zapracovať live prvky |
2K Games ho do live prvkov netlačí, ale zjavne ani do dokončenia hry.
Ken Levine, tvorca BioShocku, po dlhšom čase opäť prehovoril o pripravovanej hre Judas. V rozhovore pre Nightdive Studios vyjadril vďačnosť, že jeho tím v štúdiu Ghost Story Games nemusí do hry vkladať live service prvky či mikrotransakcie.
Podľa jeho slov vydavateľ Take-Two Interactive umožnil tvorcom sústrediť sa výlučne na príbeh a zážitok pre jedného hráča.
Levine vysvetlil, že Judas má byť „staromódna“ singleplayer hra v duchu titulov, na ktorých vyrastal. Pripomenul, že hoci rozumie, prečo mnohé štúdiá hľadajú dodatočné formy príjmov, jeho ambíciou je vytvárať hry bez „postranných úmyslov“, ktoré len zabávajú a ponúkajú kompletný zážitok bez ďalších poplatkov.
Zároveň sa vyjadril k trendom v odvetví, ktoré podľa neho nie vždy idú v prospech hráčov. Ako príklad úspešných tradičných hier bez agresívnej monetizácie spomenul Baldur’s Gate 3, Cyberpunk 2077, The Witcher 3 či Kingdom Come: Deliverance II. Práve tieto tituly ukazujú, že hráči oceňujú kompletný singleplayer obsah.
Nové konkrétne detaily o Judas zatiaľ nezverejnil, vrátane dátumu vydania. Nie je však vylúčené, že ďalšie informácie prídu na Gamescome alebo The Game Awards. Medzitým zostáva aj nový BioShock stále v nedohľadne.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Takmer 10 minút hrateľnosti z Mafia: The Old Country 156
- OpenAI o1 model sám seba skopíroval na externý disk, ako istotu pred vypnutím, Cla 73
- RECENZIA: System Shock 2: 25th Anniversary Remaster 37
- Ghost of Yotei ukázal svoj gameplay 145
- Nové Alza dni zľavy spustené 21
- Letný Steam výpredaj už pomaly končí 56
- Fanúšikovský remake Counter-Strike 1.6 s názvom CS: Legacy narazil na právne probl 19
- Bethesda pripravuje niekoľko Fallout hier 59
- Júlové filmy 44
- Porovnanie výkonu PS5 Pro s RTX 5060 Ti a Radeon 9060 XT 125 zobraziť viac článkov >