Square Enix opäť prepúšťa v západných pobočkách, chce viac nasadiť AI |
Square Enix pokračuje v reštrukturalizácii svojich západných pobočiek a opäť pristupuje k prepúšťaniu. Zmeny sa dotknú viacerých tímov v Európe aj Amerike.
Square Enix oznámilo ďalšie prepúšťanie v rámci takmer všetkých oddelení svojej západnej divízie. Počas interného hovoru so zamestnancami mimo Japonska prezident spoločnosti Takashi Kiryu uviedol, že firma realizuje „štrukturálnu reformu zahraničných pobočiek“, aby vytvorila štíhlejšiu a agilnejšiu organizáciu.
Prepúšťanie sa dotkne zamestnancov v Európe aj Amerike, pričom podľa informácií VGC bolo len v londýnskej kancelárii označených za ohrozených približne 140 ľudí. Týka sa to viacerých oblastí vrátane IT, marketingu, vydavateľstva, obchodu, QA či plánovania.
Zasiahnuté sú aj celé tímy ako Square Enix Collective, oddelenie pre externé štúdiá, brand marketing a japonská komunikačná podpora. Spoločnosť si od reštrukturalizácie sľubuje ročné úspory vo výške viac ako 3 miliardy jenov (asi 17 miliónov eur).
Zaujímavé je, že správa o prepúšťaní prichádza v rovnaký deň, keď Square Enix verejne oznámilo svoj plán, podľa ktorého chce do roku 2027 dosiahnuť, aby až 70% práce v oblasti QA (kontroly kvality) vykonávala generatívna umelá inteligencia. Práve QA je jedným z oddelení, ktorých sa aktuálne prepúšťanie dotýka.
Ide už o druhú vlnu prepúšťania v západných pobočkách počas dvoch rokov. Podľa Kiryuho tohtoročné zmeny reagujú na fakt, že minuloročná reorganizácia nepriniesla očakávané výsledky.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 90
- Grand Theft Auto VI sa zase odkladá! 162
- Do nového Múmia filmu sa vráti Brendan Fraser a Rachel Weisz 47
- Zaklínač na Netflixe stráca divákov 92
- Plánujete kúpiť štvorkolku? Čo takto osemvrtuľovku Jetson One? 20
- Amech roky vedel, že jeho teplovodivá pasta SGT-4 poškodzuje chladiče a procesory 39
- Aké ceny teraz majú grafické karty? 42
- OLED monitory sú už v cenách pod 500 eur 157
- Novembrové hry 31
- Ako vyzerá GTA IV s path tracingom cez RTX Remix? 31 zobraziť viac článkov >














