Zapojenie troch kariet GeForce do jedného grafického subsystému sa pomaly presúva z teoretickej do praktickej roviny. Na nemeckej stránke pcgameshardware sa totižto objavil prvý benchmark Triple-Sli, resp. 3-Way SLI riešenia. Karty zapojené do dosky Asus P5N32-E SLI s Core 2 Quad Q6850 @ 3000 MHz a 2 GB pamäte boli preverené v Crysis, Unreal Tournament 3, Fear a Company of Heroes, no a výsledky sú celkom zaujímavé.
Napríklad v Crysis sa po pridaní jednej karty navyše (oproti bežnému SLI) zdvojnásobil minimálny framerate a veľmi pekne poskočili aj priemerné hodnoty. V porovnaní so single 8800 Ultra kartou je minimálny framerate 3,5 násobne vyšší, priemerný framerate stúpol o vyše 2,5 násobok. Naopak, vo Fear mal dodatočný akcelerátor na hodnotu minimálneho frameratu negatívny dopad, i keď priemer sa slušne zdvihol. Každopádne, jedná sa stále o „neoficiálne“ pokusy a do budúcnosti budú mať iste čo povedať hlavne ovládače, no už teraz je jasné, že pre väčšinu smrteľníkov je Triple-SLI len nedosiahnuteľným (a možno aj zbytočným) snom.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- PC verzia Ghost of Tsushima zmizla z ponuky 180 krajín 276
- RECENZIA: Homeworld 3 9
- Nový Lord of the Rings: The Hunt for Gollum film ohlásený, príde v roku 2026 82
- DOJMY: Forgotten but Unbroken 16
- Zábery z natáčania druhej série The Last of Us seriálu 100
- Sarah Bond: Nová Xbox konzola bude zameraná na výkon, každá naša hra príde do Game 83
- Ubisoft oficiálne potvrdil názov Assassin's Creed Shadows pre novú hru, predstaví 42
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 22
- Red Dead Redemption 1 zrejme prichádza na PC 45 zobraziť viac článkov >