Zapojenie troch kariet GeForce do jedného grafického subsystému sa pomaly presúva z teoretickej do praktickej roviny. Na nemeckej stránke pcgameshardware sa totižto objavil prvý benchmark Triple-Sli, resp. 3-Way SLI riešenia. Karty zapojené do dosky Asus P5N32-E SLI s Core 2 Quad Q6850 @ 3000 MHz a 2 GB pamäte boli preverené v Crysis, Unreal Tournament 3, Fear a Company of Heroes, no a výsledky sú celkom zaujímavé.
Napríklad v Crysis sa po pridaní jednej karty navyše (oproti bežnému SLI) zdvojnásobil minimálny framerate a veľmi pekne poskočili aj priemerné hodnoty. V porovnaní so single 8800 Ultra kartou je minimálny framerate 3,5 násobne vyšší, priemerný framerate stúpol o vyše 2,5 násobok. Naopak, vo Fear mal dodatočný akcelerátor na hodnotu minimálneho frameratu negatívny dopad, i keď priemer sa slušne zdvihol. Každopádne, jedná sa stále o „neoficiálne“ pokusy a do budúcnosti budú mať iste čo povedať hlavne ovládače, no už teraz je jasné, že pre väčšinu smrteľníkov je Triple-SLI len nedosiahnuteľným (a možno aj zbytočným) snom.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 123
- Takmer 10 minút hrateľnosti z Mafia: The Old Country 156
- OpenAI o1 model sám seba skopíroval na externý disk, ako istotu pred vypnutím, Cla 73
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 62
- Nové Alza dni zľavy spustené 20
- Ghost of Yotei ukázal svoj gameplay 133
- Júlové hry 17
- RECENZIA: System Shock 2: 25th Anniversary Remaster 30
- Fanúšikovský remake Counter-Strike 1.6 s názvom CS: Legacy narazil na právne probl 19
- Letný Steam výpredaj už pomaly končí 56 zobraziť viac článkov >