Zapojenie troch kariet GeForce do jedného grafického subsystému sa pomaly presúva z teoretickej do praktickej roviny. Na nemeckej stránke pcgameshardware sa totižto objavil prvý benchmark Triple-Sli, resp. 3-Way SLI riešenia. Karty zapojené do dosky Asus P5N32-E SLI s Core 2 Quad Q6850 @ 3000 MHz a 2 GB pamäte boli preverené v Crysis, Unreal Tournament 3, Fear a Company of Heroes, no a výsledky sú celkom zaujímavé.
Napríklad v Crysis sa po pridaní jednej karty navyše (oproti bežnému SLI) zdvojnásobil minimálny framerate a veľmi pekne poskočili aj priemerné hodnoty. V porovnaní so single 8800 Ultra kartou je minimálny framerate 3,5 násobne vyšší, priemerný framerate stúpol o vyše 2,5 násobok. Naopak, vo Fear mal dodatočný akcelerátor na hodnotu minimálneho frameratu negatívny dopad, i keď priemer sa slušne zdvihol. Každopádne, jedná sa stále o „neoficiálne“ pokusy a do budúcnosti budú mať iste čo povedať hlavne ovládače, no už teraz je jasné, že pre väčšinu smrteľníkov je Triple-SLI len nedosiahnuteľným (a možno aj zbytočným) snom.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 76
- Plánujete kúpiť štvorkolku? Čo takto osemvrtuľovku Jetson One? 20
- Amech roky vedel, že jeho teplovodivá pasta SGT-4 poškodzuje chladiče a procesory 39
- Chcete byť Pro hráčom v Battlefielde 6? Priplatíte si. 82
- RECENZIA: Painkiller 25
- Aké ceny teraz majú grafické karty? 40
- OLED monitory sú už v cenách pod 500 eur 154
- Novembrové hry 31
- Ako vyzerá GTA IV s path tracingom cez RTX Remix? 31
- RECENZIA: Farthest Frontier 7 zobraziť viac článkov >














