Kojima prahne po realistickom násilí |
V poslednom čísle japonského magazínu Famitsu vyspovedala fešná produkčná Jade Raymond z Ubisoft Montreal žijúcu legendu, tvorcu mimoriadne obľúbenej a komplikovanej ságy Metal Gear Solid, Hidea Kojimu. Rozhovor (preložený serverom Develop) sa zaoberal témami, ako vyvíja Kojima-san hry, ktoré sú na oboch častiach zemegule (v Japonsku aj na západe) hráčmi očakávané rovnako dychtivo, čo hovorí na Assassin's Creed (ako fanúšik tejto stredovekej stealth akcie zasypal Jade a autorský tím chválou) a ako vníma násilie v hrách. Odpoveď Kojimu určite zježí chlpy na rukách predstaviteľov ratingových spoločností. Známy dizajnér si myslí, že v hrách nie je násilie vykresľované správne. „Napríklad, ak niekoho trafíte, alebo spôsobíte bolesť, tvár sa skriví v grimase bolesti. Ja chcem v mojich hrách niečo podobné zachytiť," uvažuje Kojima. „Ak nevidíte bolesť, nedokážete pochopiť, čo ste urobili a bojiskom prejdete bez toho, aby ste niesli zodpovednosť za svoje činy. Toto nechcem ignorovať. Chcem, aby hráči aspoň trochu premýšľali nad tým, čo násilie a vojna znamená," dodáva. Premýšľať nad násilím, rozhodnutiami a vojnou určite budeme v najnovšom majstrovskom diele Hidea Kojimu Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots. Tak sľubujeme.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 70
- Chcete byť Pro hráčom v Battlefielde 6? Priplatíte si. 82
- Plánujete kúpiť štvorkolku? Čo takto osemvrtuľovku Jetson One? 20
- Ako vyzerá GTA IV s path tracingom cez RTX Remix? 30
- Battlefield RedSec bude battle royale pre Battlefield 6, vyjde už v utorok 36
- Novembrové hry 31
- OLED monitory sú už v cenách pod 500 eur 141
- Aké ceny teraz majú grafické karty? 36
- RECENZIA: Painkiller 25
- RECENZIA: Farthest Frontier 7 zobraziť viac článkov >
|
PS3
Vývoj: Konami / Kojima Productions Štýl: Akcia / Stealth Web: domovská stránka hry
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||














